Snökatter

Åhhh vilka fina bilder på två Jättefina tjejer i snön
Rosie

Hallå !! Oj vilka sötnosar o mkt mysigt med snökatter minsann
Jag är svag för paddor o har även blivit lite biten av exoter på senaste tiden så jag uttrycker beundran till dina båda små praliner,här särbehandlas ingen 

Hejsan, jättesötaipöta, det ser hur mysigt ut som helst.
Vi har också snö?
Kram
Ulla

Vilka vackra bilder på vackra katter =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
åh vilka fina bilder
har ni snö
o vad gott att vi inte har det ännu:):)
Jätte fina vinter bilder på kanon söta katter
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Kanon snygga tjejer :)))) Men bläää för snööööö :(
Kram Chatrine

Vilka snygga tjejer du har i snön!Vilka ögon hon har Dolores!!!Jag såg inte hennes ögon på andra bilden först men nu såg nåt som glödde i snön!De gillar snön i alla fall.
Här har vi ½ cm snö så det blir ljusare i alla fall.Idag har vi årets kallaste dag med -7 men kanon soligt!
Ska gå en prommis innan jag börjar jobba!
Ha det bra med dina söta snögummor och snögubbar!
Heléne

Tack så mycket för komplimangerna om mina kissar!Jag tycker det är så skönt när det kommer snö.Det blir så ljust.Men det klart att skotta är ju inge kul,men det har man ju karlar till:))
// Anja

ååå va fina!!!

Hejsan Anja!
Jättefina snöfoton från dig som vanligt!
Pappa Djings Kahn hälsar till sina barn och vill berätta att deras halvsyskon precis 3 månader var båda nominerade på Stockholms Kattklubbs utställning i lördags och bruntabby perserkillen Poison Ivy blev då BIS. Även på söndag var han nominerad.
Här kommer ett snöfoto som du Anja tog för några år sedan på en mycket ung men stolt pappa Djingis!
Kram
Gun-Lis (f.d. Lisa)
S*Amors Troll

OHHH… vilka fina bilder ! =)

Tack ska ni ha!
Ja här har det varit ca -15 som kallast.Men så tjusigt med snö i träden som gnistrar så vackert när solen lyser.
Ja,Dolly är lik sin far Djingis,också han tycker om snön(iallafall innan han blev en 08a :))))
Trevlig helg!
Anja