God morgon 2007-01-11
Vitt på marken och 2 minusgrader….är vintern här nu?
Lite väl sen start på vintern verkar det så här i mitten av januari. Men det är faktum att vi fått den första snön för i vinter här i Uddevalla. Det måste säkert vara dryga 5 cm som ligger kvar. Men för hur länge?
Har ni snö! Nu vaknade jag! Måste gå se hur det ser ut här nu då, inte tittat ut ens.Kunde väl jag fatta, regn regn! Tänkte att jag hade ett bra knep för få upp pojken nu kl 7 t skolan.
God morgon, i dag fick jag upp korpgluggarna i tid :O)
Här bara blåser det och är mulet, men de har ju lovat mer regn i eftermiddag så det var väl inget annat att vänta. Snö gillar jag inte och har det inte kommit något hittills kan det hålla sig borta, nu vill jag ha sommar !
Godmorgon!
Jodå här e det allt lite snö oxå men kanske en centimeter bara och fläckvis .. det regnade ju en hel del innan det började snöa så det tog ett tag innan det började lägga sig.
Men nu skall jag till Jobbet i Göteborg :( urk .. där lär det ju inte finnas någon snö ialla fall.. säkert bara regn och blåst ….

Jag gick upp tidigt idag för jag hade ett möte med advokaten. Och efter det så handlade jag när jag ändå for runt=)) Annars händer inte så mycket mer idag än att jag skall gosa med katterna=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Här har vi snö och minus sexton grader. Jag har magsjuka och ska strax iväg och besikta bilen som säkert inte går igenom :( Imorse skulle jag ha åkt iväg och lämnat min hona för parning men hon är oxå dålig i magen idag så det blir nog inget föräns nästa löp
Så här är det mest elände idag!
Hoppas ni andra får en trevligare torsdag än oss :)
Det verkar som om det mesta går emot dig i dag. Men då får man tänka positivt, nu kan det bara bli bättre 
Ja lyllos er! Här i Göteborg har det fullkomligt vräkt ner hela dagen och nu på eftermiddagen var några vägar avstängda i Mölndal igen p g a vattenmassor. Så nu börjar hela eländet om!
Försök inte,
Det regnar i Slöinge också och nu skall visst Ätran svämma över igen. Men det är klart, i lilla Slöinge har vi en liten skitbäck som inte stör så mycket när den får lite exteravatten