Exotic hane för omplacering
I Örebro katthems ägo finns nu en exotic hane som söker ett nytt hem. Han fick flytta ifrån sin förra ägare pga allergi och finns nu i jourhem. S* Beautifuls Hokus Pokus är i färgen creme smoke och väldigt trevlig och social. Han har nyss fyllt ett och tycker mycket om att leka och följer gärna med oss runt hemmet och kollar in vad vi gör.
På www.orebrokatthem.se, Katter i jourhem sidan 5 finns bilder och lite mer info om denna sötnos.
Hör gärna av er till mig om ni har frågor
Har du vänt dig till uppfödaren?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Det är jag som är uppfödaren till denna kille.Jag blir så arg när dom inte ens kan lyfta på telefonen eller maila och tala om sånt här. Det är klart man vill få reda på vart katten tar vägen nånstans.
/Annika

Hej verkligen svagt,
förstår att du blir arg, det skulle jag också bli, skit arg.
/
Ulla
#3 Jag är skit arg. Själv skulle jag aldrig göra så här.Man hör väl av sig till uppfödaren om man av allt inte kan ha kvar katten.
Jag hoppas verkligen att jag får reda på vart katten hamnar.Så det inte blir en vandrings pokal.
/Annika

Svagt av köparen att inte hojta till först,det är ju det första man gör om man nu inte kan ha katten kvar !! Blev aningen paff när jag såg detta..
Det hade naturligtvis varit bra om den första ägaren vänt sig till uppfödaren och bett om hjälp. Det är dock inte aktuellt för oss eftersom Örebro Katthem tagit sig an katten nu. De har haft omkostnader för omhändertagandet, bla för vaccinering och chip-märkning och katten är nu till salu.
Så finns det någon därute som är på jakt efter ett riktigt litet charmtroll, tveka inte att höra av er.
Jag hoppas att den som köper honom hör av sig till mig sen så jag vet vart han hamnar.
/Annika
det måste väl Örebro Katthem kunna meddela dig Annika??
Hokus har nu hittat ett nytt hem.
Annika, du får gärna maila mig om du vill veta vart han tog vägen.
erikahaglund at hotmail punkt com
#9 Jag har nu skickat ett privat mail till dig.
/Annika

ja, vad härligt att Hokus har hittat hem
o att Annika vet vart han tagit vägen
slutet gott allting gott:)