Norge i sikte
Nu har jag anmält Dockan till Norge. Det blir NORAKs utställning i OSLO i april.
Bläääää luften gick ur mig, jag har ingen lust att åka till Norge, men ibland så måste man ju
Tänk om hon vill ha bebisar då när våren är som gosigast då?
Ja det skulle inte förvåna mig, men nu har husse bestämt att det skall bli Norge i stället 

Dit skall jag med en utav dagarna men jag kommer inte ihåg vilken dag som jag anmälde till. Haha som vanligt=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag är ju så hetsig så jag har anmält till båda dagarna, skall man åka så kan man lika gott ta båda

Ja det är sant men jag skall anmäla till spinneriets utställning oxå och det är helgen efter så jag har inte råd med mer än en dag=)
S*Luddhuvet´z
NEj det är ju klart, man får ju titta i plånboken också, men jag ställer så sällan så det brukar vara läge att köra båda dagarna

Ja jag gör det ju lite oftare då. =) Men det skall ju bli kul. Förra gången blev Feztiz BIS Huskatt. Får se om det går o göra en repris=) Men jag kommer självklart att hälsa på dig o dina katter oxå=))
S*Luddhuvet´z
Det verkar treevligt
Jag håller dessutom på att fixa till en informationsfolder om Perser i Fokus som man kan sätta på buren

Vad bra, då kan jag ju få en av dig där=))
S*Luddhuvet´z
Jajamensan det fixar vi

Kanon=))
S*Luddhuvet´z