Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 589 ggr
Uffe
0

Norge i sikte

Nu har jag anmält Dockan till Norge. Det blir NORAKs utställning i OSLO i april.

Bläääää luften gick ur mig, jag har ingen lust att åka till Norge, men ibland så måste man juFundersam

Kittentotts-deleted
0

Tänk om hon vill ha bebisar då när våren är som gosigast då?

Uffe
0

Ja det skulle inte förvåna mig, men nu har husse bestämt att det skall bli Norge i stället Skrattande

EddaM
0

Dit skall jag med en utav dagarna men jag kommer inte ihåg vilken dag som jag anmälde till. Haha som vanligt=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Jag är ju så hetsig så jag har anmält till båda dagarna, skall man åka så kan man lika gott ta bådaCool

EddaM
0

Ja det är sant men jag skall anmäla till spinneriets utställning oxå och det är helgen efter så jag har inte råd med mer än en dag=)

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

NEj det är ju klart, man får ju titta i plånboken också, men jag ställer så sällan så det brukar vara läge att köra båda dagarna

EddaM
0

Ja jag gör det ju lite oftare då. =) Men det skall ju bli kul. Förra gången blev Feztiz BIS Huskatt. Får se om det går o göra en repris=) Men jag kommer självklart att hälsa på dig o dina katter oxå=))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Det verkar treevligt Skrattande

Jag håller dessutom på att fixa till en informationsfolder om Perser i Fokus som man kan sätta på buren

EddaM
0

Vad bra, då kan jag ju få en av dig där=))

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Jajamensan det fixar vi

EddaM
0

Kanon=))

S*Luddhuvet´z