Perser iFokus

Perser

Etikett: 11-utställning
Läst 830 ggr
mallis
0

Tack för hjälpen på SK

Hej!
Jättetack för alla snälla som hjälpt mig på min första utställning.

Nu kan jag inte tacka alla med namn då jag har grymt svårt att komma ihåg namn, men ett ansikte glömmer jag aldrig *L*

Speciellt tack till Susanna från Livandas som hjälpte mig med trimningen i ansiktet på Muffin, trots att jag var konkurrent :)
OCh du (får påminna mig vad du heter Skäms) från MÄRSTA som påminde mig om att checka in även dag 2 *L*
Du räddade min dag Skrattande

Tack Therese från Maryland som har gett mig en lektion i vitfläck…

Tack till jättegulliga frisören från Ixi dixi som vissa hur man fluffar till sin katt.

Tack tack tack

Kram Malou Tungan ute

Livandas
0

Det var kul att träffa dig Malou:)

Självklart hjälper jag gärna till:) Det är bara att säga till nästa gång du behöver hjälp med något:)

Ha en bra dag!

Kram Susanne

Mayer
0

Gick det bra då?

Anja

Amorstroll
0

Hejsan Malou!

Jätteroligt att få träffa dig "live"! Tyvärr hinner jag som sagt inte vara så social och prata så mycket eftersom jag går assistent. På lördagen hade jag så många kattungeintressenter som hade så många frågor så då blev jag extra splittrad………..

Jag hann dock förstå att du är en glad, trevlig, positiv person, som är mycket nyfiken på att lära så mycket som möjligt och just sådan personer behövs i vår lilla kattutställningsvärld. Det var roligt att höra att flera hjälpte dig med tips etc.!

Kram

Gun-Lis (f.d. Lisa)

S*Amors Troll

mallis
0

# 1

Det gör jag :)  skall beställa en sax omgående *L*

Fick bra bedömning men blev ingen nom :(

Fattar väl det… du hade fullt upp… med att hålla reda på glasögonen *L*
Skoja bara ;)
INte nog med att du gick assistent, du hade 2 katter att ställa och ett antal spekulanter, då gäller det att hålla tungan rätt i mun.

Har kattungarna flyttat nu ?

Kram Malou