Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 309 ggr
Uffe
0

Hur kollar ni

I vänsterspalten visas ju bara 15 trådar, det gör ju att en tråd ganska snabbt kan försvinna till nästa sida vid lite inaktivitet. Och jag är övertygad om att när aktiviteten blir större här så kommer de att försvinna ännu oftare.
Hur kollar du på sajten, är det bara de 15 första som gäller eller ni bläddrar bakåt ?

Niffi
0

Jag bläddrar bakåt vid behov. Dessutom prenumererar jag på vissa trådar (fungerar dåligt just nu men fixas i nästa buggfix). Iblan går jag direkt till en forumgrupp för att söka trådar och ibland använder jag sökfunktionen. De två sista alternativen förutsätter ju att man vet vilken tråd man letar efter förstås.

Uffe
0

Ja det där med prenumerationerna är lite synd. Jag är ju som vanligt lite överallt och lägger näsan i blöt, men rätt som det är så glömmer jag vilken sajt det var som jag var på när jag gjorde något inlägg

Kittentotts-deleted
0

Jag bläddrar bakåt, ibland märker jag något som: detta har jag inte läst. Man sitter ju o bläddrar då det inte händer så mkt som på dagarna.

Annkis54
0

Jag är ju ny så jag har ju ännu inte fattat hur det funkar…som att man kunde bläddra bakåt o framåtGenerad
så jag har undrat ett par gånger var tråden kom ifrån..

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Uffe
0

Om du tycker att det är jobbigt så klicka på fliken om sajter, där hittar du en länk till en användarmanual

simzonites
0

Jag bläddrar bakåt när det är mycket inlägg som är nya Glad

/Lotta

Uffe
0

Det är väl så jag också gkort. Men jag har kommit på att det är lätt att en tråd puttas bakt snabbt om ingen svarar i den, så ibland kan det behövas att man går bakåt och puttar fram den igen. Som t ex fototävlingen har varit på väg bort ett par gånger

EddaM
0

Jag bläddrar oxå bakåt om det e sådana jag inte öppnat på den sidan, och om det är något som jag inte svarat på men tänkt att göra det.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Raktajinos
0

Ska jag vara ärlig så bläddrar jag sällan….