God Morgon 10/1
Fantastisk dag i dag, jag lyckades med konststycket att inte komma upp i tid.Så nu sitter jag och väntar på nästa buss.
Tur att inrn annan än jag själv blir drabbad :O)
Godmorgon! Just lyckats fått iväg tre trötta tonåringar till skolans andra dag. Nu ska jag sätta på lite kaffe och njuta en stund av tystnaden innan vovsan ska ut på sin morgontur.
Ha en bra dag!
/Ann.
Det samma Ann, nu har jag lyckats ta mig till jobbet där man bara möttes av ett hånflin
Hoppas dagen blir bra även om den startade fel.

Här ligger Feztiz och snuttar på min arm. Hon brukar göra det en stund innan hon går och lägger sig för dagen, och hn spinner så gott. Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen. 
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#3 Det är ingen större fara, jag tog det lugnt hemma, missa man bussen så får man vänta en timma, så jag blev inte stressad 
#4 Det är väl härligt när man kan få en mysstund med katterna

Ja hon är så go, min enda knä katt, de andra skall ligga brevid och Zlatan skall bara gosa på golvet. =)))
S*Luddhuvet´z
JAg har en som alltid skall ligga på mitt ben när jag tittar på TV, det är ju mysigt, men det blir ju så VARMT !

Haha, ja det blir ju det. De är så goa de små liven=))
S*Luddhuvet´z

Haha, jag hade inte velat ha den blicken men den får jag ibland utav Feztiz när jag reser mig upp ur soffan o hon legat under täcket eller något. En väldigt förnärmad katt hoppar ner..=))
S*Luddhuvet´z
Ja de kan ju konsten att döda med blickar om de inte får som de vill för stunden.
För nästa stund är de ju inte alls så de vill ha det utan tvärtom 

Ja de är roliga ibland. Och ja ibland så förstår man sig inte på dem. Men oftast så förlåter de ju en ganska snabbt. Och det e ju bra=))
S*Luddhuvet´z
Ja det kan kanske vara lite si och så med det, när Dockan har åkt i badbaljan surar hon i timmar efteråt

Det är iofs sant, Zlatan brukar vara ganska putt efter badet.
S*Luddhuvet´z