Internet Explorer 7
Nu har jag installerat IE 7. Vad konstigt det var att bli av med Menyraden och få adressfältet högst upp
Jag har också gjort det rätt nyligt, jag är nöjd med det nya! Ovant naturligtvis men det gick fort att lära om. Det enda jag fortfarande inte är så förtjust i är nya varianten att hantera Favoriter. Och att jag inte hittat någon snabbknapp för att öppna e-posten, kom jag just ihåg, fast hade egentligen börjat glömma bort det. 
Jasså det ska finnas n snabbknapp för e-post, då får jag leta 
Anpassa verktygsfältet så kan du själv lägga upp en ikon föe e-post
#3 Åhå! Tack för tipset, detta ska pysslas med.
Höll på och testa lite fram och tillbaka med det i gårkväll. Jag är faktiskt riktigt nöjd med det
Du, det var ju jättebra. Fanns flera grejer som jag inte sett ännu.
Jag gillar funktionen med att öppna nya "tabs", och även sökfunktionen uppe till höger. Jag vet att det har funnits t ex Google att ladda hem och ha som sökruta, men detta gillade jag bättre.
Jag måste dra upp den här tråden. Sen jag fick IE7 så får inte jag upp alla iFokus-smileysarna när jag klickar på glada gubben där till höger. Jag måste trycka fram 125 % för att komma åt nedersta radern smileys. Hoppas någon förstår vad jag menar, och om någon vet om jag kan åtgärda detta blir jag glad för tips!
JAg ser halva nedersta raden, jag har faktiskt inte tänkt på det, men om du går in på datorsajten så finns det gott on datanördar där
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig

Jag ser alla smilies trots att jag kör IE7.
#8 Datorsajten, självklart, tack för svar!