Flyttlasset går snart...
Godmorgon/Förmiddag :-)
Idag flyttar våran Leo…& fy så trist det känns. Måste försöka påminna mig om VARFÖR jag valde uppfödning 
Vi VET att han får ett fantastiskt , ett underbart hem.. han kan inte få det bättre ..ändå känns det så tungt att säga hej då.
Några nytagna " snapshots " på Lill-killen 12 veckor gammal & 1,7 kg.
( Han vägrade tyvärr titta in i kameran )
önskar er all en :
// Mia

Åhh han är ju sååå söt. Jag vet den känslan..usch.. den finns där jämt och ibland är den värre än någonsin..
Ha en trevlig dag du med Mia
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jättesöt liten kille. Här hemma har alla bebisar flyttat ut nu oxå. Gud så tomt det är…..Fast vi fick en ny kull igår….Håller alla tummar jag kan att de ska få leva o bli stora.
Ha en fin dag!!
Han är ju en kanonsnygg kille!!
förstår att det är svårt
att lämna honom. Lycka till Leo i ditt nya hem!
// Rosie

// Mia
Åh så söt han är Mia
men du får trösta dig med att du vet att han får det bra
BIG HUGS

Jättefina bilder. Han ser ut att vara en riktig godbit.
Om jag skulle börja med uppfödning skulle vi få betydligt fler katter för oj vad jag skulle tycka att det skulle vara jobbigt att sälja pluttisarna.
Men å andra sidan är det ju toppen för oss köpare med så engagerade och goa uppfödare. Då vet man att man får en harmonisk katt som älskar livet.
Kram

Vilken fin kille
en riktig söting
Kram Malou

Vilken vacker katt. nya ägaren längtar säkert massor.
Lisa

Tack för era uppmuntrande ord..det värmer massor 
# 7 Ja det ÄR en stor tröst 
# 8 TACK du är underbar..

# 9 Tack
#10 Så stolta vi blir att du tycker han är vacker
Japp- dom har verkligen gått i väntans tider hihi!
# 11 Tack..ja jag är förvånad..han har varit lika söt hela tiden ..trodde han skulle växa ur sig men icke, han kanske ser ut som en älg vi 8 månader ålder istället 
Uppdatering :
Resan gick bra, han har ätit ,gått på lådan..och bäst av allt…han busar med deras 5-6 månaders kattunge Jippie.
Efter allt bus & lek sommande de TILLSAMMANS i soffan 
PHUU så sönt det känns nu…
Deras andra kattunge blev superlycklig av att få en ny lekkompis..han kommer också ifrån ett katteri med flera katter…så han har känt sig lite ensam ..men nu är det fullt ös medvetslös.
Ja-de nya ägarna är överlyckliga..
Kram till er alla 
// Mia
skööönt Mia
nu kan du sova gott

Han är underbar 
kram Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

# 13 Ja exakt…
Tänk att dom sommnade tillsammans i soffan.
Natt Natt
#14 TACK 
Kram
// Mia