S*TriniCat´s Beautifly
Hejsan,
Jag vill bara visa en av våra kattungar, Beautifly. Jag tycker att hon är så vacker :) Hon ska flytta till Norge och ställas ut. Det är den första katten jag säljer som kommer att gå på utställning så jag hoppas att det ska gå väl. Man kan ju aldrig lova någonting men jag tycker att hon är fin. Lite stora öron just nu hoppas att hon växer i dem. Vad tycker ni?

Nejmen vilken pærla!!!
Kramisar oss 3

En sån liten skönhet, hoppas det går bra för henne i Norge.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Så snygg! Hon kommer säkert att gå bra på utställningar och öronen…..Jag tror nog att hon växer i dem.
Sussi

Hon är jättefin!
men jag är ju lite halvpartisk…
Hoppas hon får det bra i Norge.
Kram
Gunilla
hem.passagen.se/zsazsas

Jättefin ..önskar henne all lycka till på kommande utställningar :-)
// Mia

Jättefiin!
Kram Chatrine

Jättefin
Lycka till !!!
// Christina
Underbar !!!
Lycka till !
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Åh så underbar
hon kommer säkert att gå bra på utställningar
Tack alla!!
Kram
Cathrine
Hon är jättefin!
Lycka till med flytten:)
//Susanne
Ser superfin ut! Grattis och lycka till, både till dig som uppfödare och de nya ägarna.// Malin
**TACK**
En sådan liten skönhet!! Önskar henne lycka till i fortsättningen!
Kram
Elisabet

Hej alla!
Beautifly är fortfarande till salu pga en oseriös köpare som aldrig kom och hämtade katten, utan förhalade tiden om och om igen tills jag nu fick nog. Det var mycket som inte stämde i våra mailkonversationer och jag fick en olustig känsla samtidigt som hon redan hade brutit kontraktet i och med att hon inte kom och hämtade katten i tid. Jag gav henne flera chanser, men som sagt, nu fick det vara nog.
Vi kan tänka oss att behålla henne och prova att ställa ut om inte rätt hem dyker upp, för vi tycker att hon är så fin. Dock har vi inte tänkt att fortsätta med uppfödningen ( i alla fall ta en lång paus) och då vill vi inte ta på oss för mycket katter i nuläget.
Vi kan tänka oss att sälja henne till avel, men i så fall till ett litet katteri där hon får gott om uppmärksamhet.
Har ni rätt hem till vår oerhört gosiga Beautifly, där hon får vara en fullvärdig familjemedlem så hör av Er!
MVh
Cathrine