IDP - SVERAK
Som nog många sett så låste jag tråden om Open Doors.
Det innebär inte att man inte får fortsätta diskutera frågan vad gäller IDP och SVERAK.
Tråden jag låste blev inte det jag hade tänkt, och den började bli lätt infekterad, men var så goda och diskutera vidare, fråga och förklara. Ibland kan det vara bra att börja om på ny kula i en ny tråd
Uffe

Inte konstigt att inte IDP och SVERAK kan komma överrens när vi inte kan göra det här heller…
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus
Ska jag vara riktigt ärlig så var det där inte speciellt farligt, jag har varit indragen i hetsigare debatter än så på olka forum.
anledningen till att jag låste den var att i det läge som uppstod så gagnade den ingen av parterna och det var inte riktigt meningen.
När det börjar delas ut varningar och tillsägelser i trådarna då börjar det bli illa.
Jag tycker faktiskt att tonen här har varit riktigt trevlig. Och som sagt så farligt var det inte i mina ögon 

Jag som är en ganska snäll människa (tror jag ialf) =) Jag tycker att det som har hänt har hänt och att det får komma till en punkt där alla slutar att skylla på varandra och istället sätta sig ner och prata igenom saker och ting. Både idp och sverak har många medlemmar och jag tror att de flesta av oss vill att de skall komma överrens. Jag ser inte att det skulle vara svårt för dem att göra det. Och jag hoppas att det blir open door så man kan få pratat med fler människor och lära sig ännu mer om katter som vi alla håller om hjärtat. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jag har ingen aning om varför "det blev som det blev", att IDP inte får ställa ut hos SVERAK..men jag tycker att det är synd. Vi har ju i alla fall vårt stora intresse katter gemensamt. Kanske blir det en ändring tillbaka igen. Hoppas det. Men å andra sidan så verkar det ju i alla fall "kört" för SVERAK utställningarna blir ju fyllda på nolltime.
Time will tell
Ja ska man ställa ut på en SVERAK-utställning gäller det odtast att hänga på låset första anmälningsdagen