Frågelådor
Vi håller ju på att försöka få igång en frågelåda om pålsvård.
Jag sitter och funderar på om vi skulle ha flera sådana, är det något speciellt ämne som ni medlemmar känner att det hade varit bra att kunna fråga om ?
eller känner ni någon som skulle vara intresserad av att svara på era frågor ?
Ja, beteendefrågor är ju alltid på tapeten. Jag som har en mycket knepig exotic kliar mig i huvudet varje dag! 
De senaste dygnen har hon varit mycket skyggare än normalt, det måste bero på att kompisen uppför sig konstigt nu när hon är "patient" efter kastrering. Balansen i deras samspel är rubbad, och då går det ut över mig - jag är just nu inte värd en blick, förrän jag går och lägger mig på kvällen. Då blir Miss Misstänksam värsta mysproppen igen och jag känner igen min lilla knaskatt! 
Finns det någon som överhuvudtaget begriper sig på katter ????
Nej skämt åsido, vi får leta bland bekanskapskretsen
Mina katter reagerade som din katt en gång, komme rinte riktigt ihåg??va det va?? operation tror jag den gången som gjorts. Jag frågade den gången en som kan en del, fick reda på att det va lukten och den andra kattens tillstånd som de andra reagerade på. Kommer säkert bli bra snart. En del katter kan få en att klia sig i huvudet
Jag försöker att tänka på bakomliggande händelser då mina gör saker som kan få mig klia huvudet. Men hade varit mkt bra med någon som va duktig i detta med beteende frågor ibland. Jag har stort intresse av detta området.
#1 jag skulle tro att det är lite olika saker som spelar in, dels så har din nykastrerade katt en annorlunda lukt efter sitt besök hos veterinären som kanske gör dina andra katt lite orolig, sen känner din andra katt säkert av att den andra behvöer lite extra utrymme nu när hon är nyopererad och har lite små ont. Katter är väldigt känsliga varelser, eller hur
.
/Lotta
/Lotta
Jo jag minns när jag kastrerade en hane en gång. En av kattungarna blev dödligt rädd för honom när han vaknade och gick lite konstigt, det höll i sig ett par dagar, men det gick över av sig själv