DIDI på TV4!!
DIDI dvs GIC No Comment Divine Idylle kommer att medverka i vinjetten till programmet "Förkväll" på TV 4. Didi ska vara med på fredagarna i ca 20 sekunder varje fredag i ett halvår. I en av sekvenserna så har hon en lila afroperuk på sig. Hon ser ut som en liten rund äldre lilahårig dam!!! Jag ska få bilder på henne ifrån inspelningen men de har inte kommit ännu. Här är en bild där hon ligger i transportburen och väntar på att tagningen ska börja. Hon är inte gul i pälsen utan alldeles nybadad och fin. Det är ljuset, eller snarare brist på ljus som gör att pälsen skiftar i färg. Programmet börjar sändas den 12:e oktober och Didi är med första gången fredag den 16:e oktober.

Tack Bullan!
Ja, hon var faktiskt cool under inspelningen, de tyckte att hon skötte sig riktigt bra 
Så kul, tuff tjej.

Vad roligt för er!!!!!
Det ska bli kul att se!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Grattis, det ska bli spännande att se
Nettan

Ser med spänning fram emot Didis TV-premiär.
Stolt ägare till tre La permer

Vad det ska bli kul att se DIDI som filmstjärna
Kram
Gunilla

Hej, så roligt,
det måste man verkligen se på, grattis
så kul… en riktig filmstjärna wow
Vad roligt - vet Dany om det??? Skall spela in det så jag inte missar!!!
Tack alla! Vad kul att ni också tycker att det är roligt 
#10 Ja, jag har berättat det för henne redan. Toppen om du spelar in det
Kram
Bettan
Vad kul att få se Didi på tv!!
Du har verkligen fått henne väldigt vit o fin:)
Lycka till!
Kram Susanne
Hej alla!
Jag satt som klistrad och väntade på att Didi skulle synas men icke sa nicke!
De tre tjejerna som sitter i soffan och har det mysigt är de som medverkar med Didi. Men, när Didi är med de festklädda och har disco kväll, jag vet inte hur det är tänkt, kanske de har fest nästa fredag….
Den som lever får se!? Ännu har jag inga bilder. De ska komma nästa vecka när alla filmerna sänts.
Så skoj för dig Elisabet ! Själv så missade jag programmet……
Kram
Sussi