Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1481 ggr
mallis
0

Letade Ragdoll men blev en colourpointperser

Alla ragisar jag har träffat hade klorna framme… Så när jag hittade en spinnande gosedjur så slog jag till… trots att han var hane dessutom. Hunden Nellie blev jätteglad. Muffin har varit lite fräsig… men idag stod de och åt samtidigt. Här ser ni han… inte världens bästa bild, men fler kommer. Kram Malou

mallis
0

En amatörbild till…

Marita-L
0

hihi det gick väl precis lika bra detFlörtSkrattande så himla söt Grattis

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Humlezurr
0

*s* Så blir det när hjärtat får tala !Flört Vilken sötnöt dessutom Glad Grattis till skatten Din .

miascharming
0

Grattis till en riktig sötnos Kyss

mallis
0

Tack snälla! Han är redan husets stora charmör, har bara varit här 2 dagar, men det är inte han som bestämmer Tungan uteSkrattande. Står troligen lägst i rang *L* Kram

miascharming
0

Hahaha- inte kan väl en 12-veckors bebbe komma in & vara högst i rang .. Flört

Eller är han kanske lite äldre..han ser så stor & maffig ut på bilden.

Skall du ställa ut honom ?

Han ser väldigt fin ut Skrattandeen riktig mysprop Kyss

Annkis54
0

stort grattis till din sötnos
ragdoll är väl bra..men en perser wowFlörtCool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

mallis
0

Jag kommer ställa ut han… får se vad domarna säger, men allt handlar ju om smak också, även om det finns en standard att följa.

Han är snart 4 månader och en riktig kelgris, han livar dessutom upp stämningen här bland alla familjemedlemar Skrattande

englagirl
0

Hej Mallis!

Undrar vad du har träffat för raggisar som hade klorna framme

Foten i munnen

Jag föder ju upp både ragdoll och perser/exotic och det finns inte några underbarare raser än dom två och ragdollen är helt otroligt mysig.

INGEN av mina raggisar har klorna framme,du kanske skulle ha varit hem till mig och gosat med mina dunbollar jag har nu.

Här är en bild på URMYSIGA Pokerface.

Kika gärna in på min hemsida www.categoris.se om du vill,jag har lagt in lite nya bilder under ragdoll. Fler kommer under helgen då sidan kommer att bli uppdaterad,eller hur Susanne?

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

mallis
0

Vilken liten sötnos poker är Skrattande,

Var runt till 4 olika uppfödare, blev riven av nästan alla… så mitt hjärta smälte när jag träffade balder, kände inte en enda klo… mvh Malou