Bootie 6 månader...
… eller "Varför jag behöver skaffa mig bra ljus för att kunna fota på kvällen" :)
Nu var det lääänge sedan jag terrade er med min Re-kull, men idag fick Bootie (Cybercats ReBootylicious) ett bad och jag plockade fram kameran trots att jag inte har bra ljussättning. Kameran är bra, blixten är det inte. Hoppas ni ända kan tycka om henne lite grann, blänkande jättepupiller till trots :)
Jag är en faaaarlig (men söt) katt!
(Enda bilden utan blixt i ögonen)
Nu får du sluta matte, det värker i mina ögon av blixten!
Jag hoppas på bättr bilder imorgon, om hon inte hunnit grisa ner sig alltför illa innan dess :)

Ja, och missfärgad har hon också blivit, som ni ser.
"The downside" av en underbar och lång sommar på lantstället, där vattenskålarna bestod av jättelika baljor med vatten. Hå hå ja ja.Eye envy och chrystal white har kommit fram nu, så snart är det väl borta, men GUD vad mycket bätte det är att hindra det från att dyka upp alls än att ta bort det när det redan är där.
Jag fundrar allvarligt på att trimma topparna på kragen…
jag håller med dig Emma…skitsvårt att få bort
ganska enkelt att hålla borta:):) i förebyggande syfte
jättefin katt
ska du ställa henne i Värnamo

Ja visst är det??
Men nu har jag bara mig själv att skylla och en del att ta bort. Det är inte så illa, men det är ändå där. Lite på kragen och lite på ena tassen, suck. Det är inte så illa som det verkar på sista bilden, det verkar som om blixten fick fram det mer än vad det syns normalt, just för att det vita blir så "blixtvitt" :)
Nej, inte värnamo. IDP har jag inte ställt i på… 15 år eller så :)
Jag hade tänkt mig swedish cat paws, men har slarvat och anmält till hundutställning samma helg - så nu får vi se vilket jag väljer. Jag vill så gärna supporta sveriges första CFA-utställning med några katter så det kan bli så att jag avanmäler hundarna.

Jättesöt katt och på den andra bilden ser man ju hennes fantastiska ögonfärg oxå

Lite missfärgning är väl inte hela världen….katten måste ju få röra sig och äta!
Det där lilla får du bort lätt som en plätt!!!!!
Kram!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Hon är jättesöt din padda
// Rosie
Hon är verkligen jättefin din tjej!!
Vad kul att få se henne igen
Missfärgningarna får du bort snart
Lycka till med henne på utställningarna du ska åka på
//Susanne

Hej, oh så fint hon vuxit på sig.
En sommar i frihet är väl bra, det har mina också haft.
Min Lorry har samma fina tipping på sin krage:-))
Mina har också fått vara ute, både dag och natt om dom vill.
Men allt är under tak, även rastgården, så dom kan aldrig bli blöta.
/
Ulla

Jättesöt tjej !!!
// Christina

#4 Tack Lena, skönt att höra ytterligare en själ som gillar katter med riktiga kattliv =) Den här sommaren var värd lite missfärgningar!
#5 Tack skall du ha Rosie, vi gillar henne mycket!
#6 Akta dig för vad du ber om Susanne, när jag nu är hemma och kameran finns i närheten kan du snart tigga och be om att få slippa se mer! Fick du mitt mail förresten, det har studsat fler gånger och jag vill inte att du skall tro att jag bara inte svarat ;) Slå gärna en pling om du vill.
#7 Hehehehe, tippning på kragen. Den skall jag komma ihåg, och använda själv. Man kan skall hävda att det SKALL vara så? "Detta är en vitfläcksshaded katt, med golden-tippar". Ny färg, någon? =)
#8 Tack!
Fantastiskt fin fortfarande!!!

Hahah farlig ?? Nä- men attans så söt hon är din docka 

Tror inte hon kan se farlig ut hihihih
Kram
// Mia

ååh vilken vacker dam..
//Simone

#12 Ja Nina, visst är det? Om jag bara fått oblänk på den bilden hade den blivit kanon :)
#10, 11, 13 - Spanks!!

Åhhh en sån fin tjej du har 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Jätte fin tjej 

(La över bilden i sander-tråden men kan inte ta bort detta inlägg)
Bootie i dagsljus, men inte badad sedan de förra bilderna togs. Kan dock vara värt en jämförelse :)

Superdupersööt hon blir min favvo nu älskr hennes look
grattis
kram
Anna

Jag håller med Anna här :) Min favorit!!!!!!!
Kram Chatrine

#18 & #19 Tack tjejer! :)
Ja, hon är min favvo också. Den senaste månaden har hon gått om Sander för mig, allt eftersom hon breddat sig och blivit allt mer extrem - men med den sööööta öppna looken.
Pussgurka är hon också, trots att hon är tjej =)
#17 Emma, är det nåt du vill ta bort men att din tid har gått ut
så pm du oss bara
jag fattade inte om du ville ha bort kortet eller hur det var..så jag la bara in bilden här:)
säg till om det blir fel så rättar jag till det:)
underbart vacker
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Förlåt en okunnig!
Men vad är Chrystal white och hur använder man det?
Var kan man köpa det?
// Martina//
http://www.perser.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=d2129b74-4108-47f3-a1e7-1c9b1bf59db6
i denna tråden kan du läsa mer om det
jag har precis beställt en ifrån http://www.websitefolder.net/dog4fun/Schampo.asp
tack för att du påminde mig:):)