Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 418 ggr
Niffi
0

Medlemsforumet

Är det någon av er medlemmar som inte kan se forumgruppen "Frågelåda om pälsvård" Längs ner i forumdelen? Skriv detta i så fall här eller kontakta mig eller Uffe

Uffe
0

Det kan kanske vara så Niffi att medlemmarna måste logga ut och sen in igen för att få sina rättigheter. Du delade ju precis ut dem

Uffe

Niffi
0

Helt rätt Uffe, den möjligheten finns.

manlyckans
0

Jag loggade ut o in igen men ser fortfarande ingen…

Kanske för att jag inte är perserägd…Flört

/Ann.

Uffe
0

Hahaha ne ni preparerar ju inte era katter lika vilt som vad vi gör

manlyckans
0

#4 Nä vi har latemanskatter vi ;-))

Uffe
0

Det trodde jag var Siameser som var det

Niffi
0

OJoj, Uffe har inte ägt någon siames hör jag.

manlyckans
0

Eller nakenfisar… Skämt åsido, lite preparing behöver allt skogisarna oxå för att dom ska bli fina :-))

Uffe
0

Nej någon siames har jag inte ägt, men ägarna påstår att de drar över katten med ett sämskskinn

Niffi
0

#9 Stämmer nog inte helt det där med enbart sämskskinn.

Skämt åsido så stämmer nog staffans meddelande om forumrättigheter "cachningen" av roller som ett problem" tills nya fixarna är deployade. Så det är väl bara att avvakta.

Frej
0

Sorry att jag lägger mig i, men på den tiden jag hade siames, så räckte det faktiskt med att dra över dem med ett sämskskinn, och lite plock vid öronen ( uj uj uj ) *fniss.  Men det är längesen, det kan vara annat nu.

EddaM
0

Haha jag e ju inte heller perser ägd men ser den=)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

IdaJ
0

Jag kan inte se den Ledsen

Uffe
0

Jag misstänker att de trots allt måste starta om servern för att det skall gå att se den

Bart
0

Ser inte heller.

Uffe
0

Jag blir så trött när saker strular. Hoppas de snart startar om servern så det kanske ändras.

Maggie
0

Jag kan inte heller se nåt!?

Uffe
0

Jag tror att vi får avvakta några dagar, det är säkert en serverfråga

[sugarcane]
0

YEE-HA! Det funkar! Nu ser jag frågelådan, snyggt och prydligt i rött! Cool

Uffe
0

Vad bra, då hoppas vi att alla kan se den.
Tyvärr har jag inte hört av den som skulle svara på era frågor, så jag får kanske leta runt och hitta någon annan