Vi har inte døtt!!!
Hej allihopa!! Ville bara sæja att jag vart dårlig att følja med hærinne..!! Men det ær pga att jag har beslutat att tævla i bodyfitness i 2012,så det har vart mkt træning och kosthold att sætta sig in i!!
Men ska skærpa mig nu!! Ska stælla ut Dexter i helgen i Moss!! Ær det nån som ska dit..hade vart mys att træffas!!! Lægger ut en bild på "elefanten" som ær som han brukar vara hehe
och en bild av hon som vann NM i body fitness 2 veckor sen..!!!

Ja då tycker jag nog att Elefantens inställning till livet verkar bättre än hon på den första bilden. 
jag trodde att det var du på första bilden Pia
men det är dit du siktar eller?? ja, det är klart om du ska tävla i det.
kan du inte ta kort på dig under tiden du tränar upp dig så vi får följa din utveckling
Dexter är lika cool som vanligt
Är det inte er tur att komma till oss snart nu??
ska jag säga..jag har inte varit i Norge på flera flera år…men nästa år kör vi hårt igen
Lycka till med Dexter i Moss
nästa helg igen är det vår tur i Värnamo
jag längtar redan:):)
Kram/Annki
Han är för härlig!
Lycka till på utställningen i helgen!
Kram Susanne

// Mia

Jamen, han är väl för coooool!!!!!
Underbar bild …….igen….på elefanten!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Tack allihopa!! ja han tar det ganska piano ja hehe!!! Jag kan lægga in bilder var 3:e månad før då tar jag nya kort på gymmet før att ha koll på hur utvecklingen går!!! Ja det ska bli jættekul att stælla ut Dexter..d va 1 år sen sist med honom…!!! Uppdaterar i løpet av helgen!!! Kramisar oss 3

Vi ses till helgen :)
Kram Chatrine
Vi ses där då :-)

Ja, så roligt…då ses vi ju 2012 då
….INTE! Jag skulle nog behöva träna varje dag fram till 3012 om det skulle kunna vara möjligt hihihihi
Roligt med ett sådant mål, så lycka till på vägen.
Jag och Elefanten är nog mer på samma nivå
Ska inte JetZ med pIA?

Då kör du tränning på gymmet och Elefantanten kör sin soffträning
stort lycka till åt er båda
kram
Anna

Vilken avslappad herre, det ser så mysigt ut.
Han kanske också skulle träna lite
/
Ulla
Hahaha gud vilken skön elefant du har där hemma. Och du lycka till 2012!

#9 Men så trevligt att vi ses igen :))))
Kram Chatrine
#15 Detsamma, har bara en katt med, har inget mer att ställa, väntar ju på att jag ska finna min nya kommande katt som vill fara runt på utställningar med matte.

#16 Jag har oxå bara en med mej! Denna utställningen är ju anledningen till att jag har tävlat min "nakenkatt". sen efter denna utställning så ska min Ove va hemma och invänta att hans päls ska växa!!!!
Kör försiktigt så ses vi<3
Kram Chatrine

Hallojs!!! Nejmen va kul Annica och Cathrine
då ses vi ju!!! Nej har bara med Dexter denna gång..før nær elefanten va sjuk så tog jag massa prøver och då blev han rakad på halsen och magen..men han ær faktiskt i full pæls nu..så kunde ha stællt honom,men men!!!
Ja elefanten kunde defenitivt behøvt træna hehe!! men jag får nog stå før den biten…han ær inte skapt før fysisk aktivitet
Kør førsiktigt!!! Kramisar oss 3