Lilla Per *Bildbomb*
Ska alldeles strax kolla om det fanns nån mer hyfsad bild ;)

Grattis till en jättesöt liten grabb.
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Supersöööt liten Per Jennie. Skulle ha varit hem till Lena & kollat ;)
Förstår att du längtar. Du ska väl ställa han framöver??
Mvh Linda
Japp, hade väl tänkt att jag ska ställa ut honom :)
Tänkte ju att jag skulle "ge" honom till Alexander, då han tjatat om att han vill ha en kattunge, och jag tyckte det kändes så taskigt att jag gick och köpte en åt mig själv.
Sen så när vi var hem till Lena och han skulle få se sin överraskning talade han om att Per var så ful och skulle absolut inte få bo hos oss och att han hellre ville ha en legobil ;D
Så tacksamt att man försöker vara snäll med en överraskning, men nu blev han ju min igen ;D

JÄTTEGRATTIS Jennie!
till denna SÖTNOS! Jag har ju sett honom live och kan intyga att han är ett "gullegryn"!
Typiskt killar att ändra sig när det kommer till kritan och att hellre önska sig lego! Kunde inte annat än skratta det påminner mig om mina egna söner som små…!

Kram
Lisa
S*Amors Troll
jättesöt är han
ska bli kul att se mer kort framöver
Grattis till en söt liten krabat
// Rosie
tacksam överraskning hörrudu ;) Men tror han kommer smälta för Per bara han kommer hem. Blir han lika kelig som sin pappa och farfar så går nog inte annat :)
//Linda
Grattis !! Han ser super söt ut.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Hihi, tack allihop :)
Ja ibland är det tacksamt att försöka vara snäll ;)
Han har ju varit med hem till Lena flertalet gånger och sett bebisar, och tjatat till en förbannelse att jag ska köpa alla hennes kattungar för att de är så söta. Och när han väl får en så ska han ha lego. Lego liksom! Hur har jag misslyckats så i uppfostaran ?? 

Jag tror också han kommer att smälta när grabben väl är här och full i bus :)

vilken söting.. 
//Simone
Sötnos!
//Susanne
GRATTIS till en ny jättefin liten kille!!!
Vilken tacksam son du har.
Men han ändrar sig nog när Per kommer o ligger i knät o kelar o myser. 
Hehe, nu ska jag snart bjuda in mig hos Lena igen nån dag hon har tid. Fyndade en bra digitalkamera idag, så nu ska det fotas :D

En sötnos:)
Kram Chatrine