Sander snart i restagen
Ja, när jag nu terrat er med de andra två i re-kullen är det väl inte mer än rätt att Sander får visa upp sig lite han också.
Nu flyttar han snart, "lilleman" (även han snart 3,5 kg vid knappa 6 månader). Men vid gud vad man fäster sig när de stannar så länge, trots att jag vetat från början hur det skulle bli kan man inte låta bli.
Han är en av de där hjärtebarnen, de allra allra goaste, som pussas och spinner och ääääääälskar alla människor, särskilt matte. Sover med hundarna gör man gärna också.
Här är han i alla fall, mitt hjärtegryn, CyberCats ReTurn.to(Sndr); (uttalas "return to sender").

En sådan goding… är ju så fäst vid röda mmm och vilka ögon sedan…

Tack!
Ja, han har kanonögon. Jättestora, klotrunda och mörkt, mörkt kopparfärgade. Man bara smälter :)
WOW en sådan härlig kille
Kanonsnygg!!!
Förstår att det blir svårt att lämna honom
Önskar honom lycka till
// Rosie
Super snygg kille du har :) förstår att det känns i hjärtat :( vissa blir ju bara så där speciella. Oftast killarna !?!?!? (i alla fall hos mig? Tyckte massor om tjejen du visade här om dagen också. Såå söööt
Du skriver hundarna, har du köpt en till? av samma ras? Visst är det underbart när det går så bra med hund och katterna
Mvh Linda :)
wow

ååhh vilken stilig kille 
//Simone
Han är Jättefiiin!!
Jag kan tänka mig att det känns hårt då du ska lämna bort honom då han bott hos er så länge, man fäster sig så mycket vid kattungarna:)
Hoppas han får ett toppenhem!
Lycka till!
//Susanne

#3 Tack skall du ha Rosie, ja det känns i hjärtat!
#4 Visst är det nästan alltid killarna Linda, jag tycker generellt att det är ganska stor skillnad på han- och honkattspersonligheter.
Det har blivit en Lhasa till, Filippa (så nu har jag Leia och Lippa) på hundfronten. Hon är vår karma-hund - kom till oss vid 18 månaders ålder och vi var hennes femte hem!! Men nu är det färdigflyttat för hennes del, hon har kommit ner. Lustigt är att ett av hemmen lämnade tillbaka henne för att hon skulle vara så dålig med katter (??!!??). Hon har varit lektant åt kattungarna hela sommaren, jag fattar noll!
Tack också för snälla ord om Bootie :) Hon är väldigt speciell för oss, vår omstartkatt, och "pick" dessutom. Ibland har man tur. Bifogar en dagsljusbild på henne från idag - inte nybadad längre men söt ändå (tycker en väldigt partisk matte)
#5 & #6 Tack! =))
#7 Tack Susanne! Påminner han fortfarande om Oliver?
Ja, man fäster sig så enormt vid dem som blir kvar ett tag, men han kommer att bli behandlad som den prins han är dit han åker, så det lättar hjärtesorgen litet…
#8 Ja, han påminner fortfarande om Oliver, mest på första kortet tycker jag
Syns att han har Harwoodlinjer i sig, men det syns på hela kullen tycker jag
Bootie är ju inte alls så gul på det senaste kortet, hon är så söt så
Vad kul att ni skaffat en hund till, och att det går bra med katterna
Ha en bra helg!
//Susanne

#9 Nej, hon ÄR inte så gul som det verkade på förra korten - det var blixten som fick fram det gula lite extra - för jag har inte badat eller fixat henne igen utan detta är som hon ser ut. visst syns det om man tittar noga, men det är inte så allvarligt (lyckligtvis!)
Ja, det är kanonkul att det går så bra med hundarna & katterna, och hundutställningar är också kul har jag kommit på. Nya galna djurhobbies, suck! *flinar*
Lustigt att du säger det, om linjarna. jag tycker inte kullen är så homogen - Sander är pappa upp i dagen, Dilbert ser mycket ut som De Bolero-katterna (mamma) och Bootie är för mig en (ganska lyckad) blandning av de två lookarna - men stirrar man på dem varje dag så är det inte lika lätt att se som när man ser alla tre för första gången åpå ett tag, så du har säkert rätt :)
#10 jag vill nog hålla med dig lite ang de 3 katternas lookar. 
De är jättefina alla 3 men på olika vis. 

Härlig kille på alla sätt och vis 

Du får gratta nya ägaren från mig sen
kram
Anna

Kanon fin kille!!!!!!!!
Kram Chatrine