Letade efter en tjej,fick en kille !
Jag hojtade här för ett tag sen om at jag letade lite smått efter en tös .. Fick en del svar,tackar Marita-L för erbjudandet av ditt troll,som sagt,hade jag bott närmare hade jag slagit till
Jag var helt inne på en tös och då var jag även inne på en persertös.. Men.Jag blev förälskad i en grabb !!*s* Så kan det vara inte sant ?
En kille,röd och fin med mkt vitt greppade tag i hjärtat mitt och nu heter Han Lucas .. Han kommer från kopparkullens och stamnamnet är kopparkullens Griffin. Jag är bara tvungen att slänga upp en bild.. Visst är han för söt ? 

Så kan det vara
o definitivt ska man låta hjärtat tala
han är sååå söt
rödvita exoter växer ju inte på träd heller:):)
vet en här som "har letat med ljus o lykta" efter en sån:):):)

Annki: nej jag har förståt det då många nästan skriker efter att jag skulle börja föda upp nu då jag har en sådan fin grabb. *s* Men jag har inget stamnamn och detta är för sällskap. Men att det skulle bli såå mkt uppmärksamhet det hade jag ingen aning om.. Naiva Zandra
Lucas trillade in av en slump,jag skulle kika på en svart tabby tös ur samma kull. Men uppfödaren tyckte att jag skulle ta Lucas då han är såå fin. Jag velade lite,var ju så inne på en tös men oj vilken lycka det är här nu.. Såå förbannat kelig och go och pratar och jamsar *s* Jag har ju två sen tidigare.. Ella som är ifrån Funfairs och Alice som är ifrån Annika på Beautifuls.. Alice är likt Lucas exotic och de kutar omkring här och leker hela dagarna.. Vilket liv ! men vad härligt
Ella är en perserdam som mest tar det lugnt med morsan (mig) i soffan.. Såå. Nu ska vi snart flytta,behövs en innätad balkong tycker jag med 3 busfrön i hemmet.. Inget liv utan en katt eller fler 

Vilken stilig herre du har där 
//Simone

Detsamma till dig Simone! Var inne och kikade i Ditt album,härliga tjejer du har där
Bettan var ju för söt,jag är mkt svag för just svart-vita 

Ja de är verkligen härliga..
Bettan är jätte fin 
//Simone

Jättefin… Lycka till med lillkillen. Jag har Kopparkullens Jonas B här. Syskon kanske…

Hallå där! Vad jag vet är de inte kullsyskon men kanske samma föräldrar? däremot har jag sett och pussat på din lille. Fast då hette han Madeleine
Jättefin kille där,jag hade aldrig sett en liknande innan såå. Jag hade nog knipit din om inte du hade hunnit före *s* Skämt åsido,grattis till din skatt 
Grattis till din nya kisse!
//Susanne

Tack Alla !! Lucas han växer o växer,ingen liten kille längre *s* Han är så rund o fin o humöret på topp ..

Javisst ska man låta hjärtat säga sitt.
Annars är det stor risk att man ångrar sig innerligt :!
Fin kille.(Fast han inte var en hon!)

haha! jaa, o nu när han tultar omkring så förstår jag inte hur jag ens kunde tveka(vilket jag ofta säger till uppfödaren) .. men så är det o så blev det 

Grattis till ditt nya charmtroll 
// Mia

Urgullig !!!!!!
Lycka till med denna gobiit
Anna

Grattis till dih kille :)
Kram Chatrine