Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1168 ggr
englagirl
0

Jag har bestämt mig........

……för att dela med mig av mitt "material" till Susanne och Kent, Livanda´s.

Jag vet att Susanne har "vurmat" över

Lisa Light´s Isabelle

en längre tid, så kändes det helt rätt att "överlåta" Isabelle till Livanda´s i s.k "ownerchip".

Susanne och Kent är den enda familj jag kan tänka mig att placera om Isabelle till, då jag har bestämt mig för att dra ner på antalet fertila honor då jag fått en del snygga kattungar i några kullar att behålla och gå vidare på.

Det vore ju förkastligt att kastrera en så snygg hona efter endast en kull, så när Susanne erbjöd sig att ta hem henne och hålla henne fertil och ta en eller ett par kullar på under några år,så var valet inte svårt.

Susanne får självklart låna Malinka Bogdan eller någon av mina nya hanar i framtiden på henne och hoppas att det blir nåt snyggt som jag kan "ta tillbaka",eller varför inte prova Oliver?

Foten i munnen

MumsFilliBabba!

Lycka till Isabelle

i ditt nya hem,Jag vet att du kommer att få det toppen och

Lycka till Susanne och Kent

med framtida bebisar!!!!

Kram!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Cybercat
0

Du är en varm och generös själ Lena :)

Vad kan man säga annat än "grattis!!" till Susanne och Kent att de får ta del av denna underbart vackra tjej med topplinjer.Nu kan jag ju inte bakgrunden men kan bara utgå från att det måste vara välförtjänt =)

Isabelle har jag dreglat över länge, så jag förstår hur urglada de måste vara.

Att dela med oss med varandra, särskilt vad gäller importer, är något som händer alltför sällan i just vår ras, kanske för att avelsbasen är så stor att det inte tvingas fram som det ofta gör i mindre raser.

Bullan
0

Man blir så glad då man läser gång på gång hur du hjälper och stöttar människor kring dej. Du är ett föredömme, verkligen!

Det finns ett fåtal människor både i kattvärlden och "övriga världen" som skulle kunna göra sådana här saker, och de växer minsann inte på träd, långt där ifrån.

Du måste vara buddist va?Flört De lever ju efter ideen att det man ger, får man tillbaka många ggr om. Och jag hoppas verkligen det är sant, människor som gör sådana här saker för andra, borde verkligen belönas i slutändan.

Jag ska även passa på att hälsa till en speciell person på detta forum, du vet vem du är och du ska också ta åt ej av detta. För du är också en sådan godhjärtad människa som man blir glad av att bara tänka påSkrattande

Tack för att Ni människor av denna kaliber, existerar!!!

You make my dayCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

englagirl
0

Tack Emma Skrattande

Jag håller med dig om att vi måste dela med oss av det vi har och att bredda avelsbasen är ju inte fel heller.

Isabelle är en supertrevlig och en snygg katt som Livanda´s kommer att få mycket glädje av och jag får ju träffa henne precis hur ofta jag vill…..hoppas jag *ler*

Kram!

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Generosa
0

Jag håller med Emma här.

Lena du är en underbar människa.

Och jaaa, du har fått så många fina kattungar Glad

Susanne o Kent! Grattis till ännu en vacker skönhet

från Lena.

kramar Lillevi

Generosa´s Perser

www.generosas.se

englagirl
0

Tack Nina,vad glad jag blir över dina ord,dom värmer verkligen.

Skrattande

Men jag är "bara" en "vanlig" människa som tycker om att glädja andra och dela med mig av det jag har!

Delad glädje är dubbel glädje!

Flört

Kram till dig oxå1

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

englagirl
0

#4 Tack Lillevi.

Du är så snäll,dina ord värmer oxå!!!!!

Kyss

Kram!

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Bullan
0

#5 Nhäää, om du "bara" var en vanlig människa, så hade du inte gjort sådana här sakerFlört 

Hoppas sådant här sprider sej, typ som i filmen "Skicka vidare"(den med lilla pojken som har en ide om att skicka en god gärning vidare, så skulle världen bli en bättre plats att bo på)… bra och tänkvärd film.

Skicka vidare

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Livandas
0

TACK för alla gratulationer!

Som Ni alla redan vet så ÄR Lena en helt underbar människa och världens bästa vän!

Vi är så glada och tacksamma för att få bli delägare i Isabelle, och vi kommer att ta god hand om henne:)

Lena, du vet att du får komma och hälsa på oss hur mycket du villFlörtDu är alltid välkommenSkrattande

TACK ännu en gång Lena, Du är världens bästa kompis!

Kramar Susanne

englagirl
0

#7 nämen ohh, den MÅSTE jag se!

Tack för tipset!

Det är ju faktiskt rätt så enkelt att glädja andra och att dela med sig och få se glädjen är enorm!

Ett exempel är ju det jag möter varje dag i mitt jobb som trafiklärare om man nu ska gå in på det Flört

Jag vaknar nästan varje morgon med värk och har ibland väldigt svårt att ta mig ur sängen,men glädjen att få ha ett jobb som tillfredställer mig och se eleverna lyckas ta det första steget till körkort och sedan stå där och ta emot deras varma kramar då dom lyckats få körkortet är oxå enormt och gör att man klarar av att kliva upp på morgonen.

Jag älskar att glädja andra, med andra ord!!!Flört

Jag är ju omringad av snälla goa vänner som stöttar och ställer upp på mig så det känns bara rätt det jag gör.

"Var mot andra så som du vill att dom ska vara mot dig" är ett BRA ordspråk!!!!

#8 Du är oxå världens bästa kompis!!!!!

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
0

stort grattis till Livandas för en mycket snygg katt
O för att ha en vän som LenaFlört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ixidixi
0

Grattis susanne för ni fått Isabell :) Man har tur att omge sej med bra vänner! De finns det inte gott av.

Kram Chatrine

Marita-L
0

Grattis till en underbart vacker katt och Lena vad snäll du ärKyss

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Mirra
0

Stort Grattis till en jättesnygg katt SusanneGlad Och till dig Lena

vilken go människa du måste vara, många varma kramar

till dig Skrattande

// Rosie

Marylands
0

Stoort grattis Susanne till söta Isabelle KyssOch Lena du är väl för go

ta vara på varann nu finns inte gott om riktiga vänner

kraamar

Anna

yadhayezibas
0

GRATTIS Susanne till en mkt vacker katt! Glad

miascharming
0

Nä- vanlig männinska..skulle inte tro det Flört

Du är en bra föredömme Flört

Så lycklig jag blir när jag läser detta inlägg !!

Världen behöver fler sådana som dig.

Du är så go och underbar Lena.

& stor kram till dig för att du är du…Din karma måste nu vara över 100% positiv…& full med lycka SkrattandeFlört

Grattis Susanne till en kalaspinglaKyss

Kramar

nettan123
0

Grattis Susanne till en mycket vacker katt

krasivis
0

Lena!  Jag tycker att du är en helt fantastisk människa som delar med dig 

av dina avelskatterl på det här sättet!!!

Och Susanne är ju bara att gratulera till att få tillgång till en underbart vacker katt!

Kram Bettan

sorundas
0

Grattis Susanne till denna läckerbit. 

Lena du lika snäll som vanligt.

KramGlad

Gunilla

S*Sorunda's

[Guardians]
0

Grattis, tycker du behöver klonas Lena för du har ett hjärta av guld, tyvärr finns det alldeles för lite av människor med det.

Lycka till Susanne med denna läckra katt Kyss

ormeryd
0

Lyllosar - det är en kanonfin katt!!!

matowimas
0

Grattis till en superfin katt!Glad