Löpet har inte kommit?
Min flicka här hemma har inte börjat löpa ännu.(inte vad jag märkt iallafall)Hon är 15 månader.Ska man börja misströsta eller finns det hopp?
Anja
Det kommer säkert förr lr senare. Är honan ranglåg så kan det vara därför hon inte löper. Är väl inte löp tider nu heller? 

Nej,visserligen inte men det är den första som inte börjat löpa vid den här åldern.De andra har löpt några ggr.Brukar det inte gå som en löpeld?;)
Brukar inte katter va snabb med första löpet?
Ja,det klart…Ranglåg kanske hon är
jag har haft hona som inte har löpt förrän hon var drygt 2 år
så jag hade inte "gett upp hoppet" innan det:)
alla är olika

Jag har en som snart är 2 år och inte börjat att löpa än…..håller tummarna fö dej i allafall.
Kram Chatrine

Ja,den som väntar får väl se!
Inget knep och trigga igång dom på?

Varför ringer du inte mig?
undrar
Lisa
Hade för många år sedan en katt som började löpa vid 2 års ålder.Katt mynta och klorin har jag hört att dom kan börja löpa av. Jag har en hane som blir galen när han känner lukten av klorin.Brukar hälla det i avlopps brunnen och då ligger han ¨
golvet och rullar och har sig.
/Annika

Jag har hört att ett bad kan sätta igång löp. Funkade på en av mina honor sist men då var det ju inte första gången.
Vet inte riktigt varför, måste väl vara ren och fin antar jag 
Sen kan man ju prova att sära på honan och hanen om de går ihop så kanske det startar.
Vilka fina katter du har förresten
Lycka till
vetegroddsolja tror jag att jag har hört??
nån som vet??

#8 Tack snälla!
Bad sätter också igång en av mina också.
#9 Vetegroddsolja?Sån som man blandar till maten?
Jag testar!
#10 mina honor satte igång o löpa alla på en gång när jag i våras/somras hade två hanar hemma som eggade både sig själva,varandra och honorna.