Godkända
Igår var djurskyddsinspektören här hos oss och tittade hur vi har våra katter.Jag hade själv ringt och bokat in dom. Vi blev såklart godkända och fick MKT beröm för hur fina våra katter är. Det var väldigt vanligt att just perser var inblandade i tråkigheter så hon var glad att få komma till någon som hade så bra ordning o fina katter. Det värmde att få höra. Nästan så hon tänkte kattnappa vår lille rödvita kattunge. Han var med hela tiden o ville sitta i knät o mysa. 
Ha en fin helg alla!!
Grattis!!
Visst är det kul när man får höra hur bra man har det för sina djur
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
grattis.
så nu har du tillstånd då
Tack! ja nu har vi tillstånd.
Jag ansökte om det för vi kommer ha fler än 3 kullar i år och så är det lika bra att ha det klart.

Vad kul att allt gick bra och att få höra trevliga saker om dina katter.
Grattis och lycka till!
Grattis! Alltid kul med beröm och lycka till med kommande kullar. // Malin
GRATTIS TILL TILLSTÅNDET!!!

Grattis!
Visst blir man glad av att få höra gott om hemmet, man är ju så pirrig då de ska komma, sen blir man så avslappnad av all beröm.
Vi hade ju dem här för 2 årsen, och vi fastnade i kaffe och prat.
Jag har ju jobbat inom djurskyddet i kommunen, så en av dem har jag sammarbetat mkt med innan.
Jättegrattis!
/ carina

Jättemycket GRATTIS till ditt nya tillstånd.
Det är skönt när man har det fixat, även om antalet katter kanske inte för dagen uppgår till vad som krävs, eller kullar, så vet man att det är helt OK när den dagen kommer.
Jasså hon tyckte om din rödvita bebis, jamen han är ju söt som en bakelse så det är inte konstigt.
MVH Elis
Tusen tack alla som skrivit o grattat! 
Ja den lille rödvita är så fiiin… suck… jag sa häromdagen till min sambo att vi är urdumma som alltid gör oss av med det finaste vi får fram…Han förstår inte riktigt när jag säger att vi måste behålla för att komma nån vart….Och köpa in en ny hane kan han verkligen inte få in i skallen vad det ska vara bra för när vi har en så fin hane redan…. 
#10 hm… låter som min man
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis till ditt tillstånd, visst är det härligt att få beröm för sina kisar och deras boende. Vi har haft vårt i 2år, vad tiden gått fort.
Vad det gäller behålla, min man är också lite inte behålla, men denna gången (och även förra då Knut stannade) vinner resten av familjen. Vår rödtabby perserhane "Bullen" ska stanna kvar, han ska följa med på FMK:s utställning nästa helg, Spännande att höra vad Laura Burani tycker om honom.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Stort Grattis! Jag har också haft djurskyddsinspektörskan här i veckan från Länsstyrelsen. Har också fått mitt tillstånd. Känns tryggt…