Bilder från SW´09 del II
Gomiddag!
Hittade från kamera mer intressanta bilder från SW`09 , bland annat "utslagna" katter.
Mina damer & herrar Boudoir Feline`s katter förra årets framför allt SW´08 & EC FIN*Precious Double O Seven och andra…
Som vanligt verkar bilder vara mer tilltalande….
kram & puss

SÅÅÅ FIN hon är!!!!!

Tack- det är så fint att få leva utställningen via dessa bilder. Och så kul se True Blue's bedömning.
Tack för titten
TACK för bilder och roliga kommentarer

WOWWOW killar!
VAD jättefin er vita hane var/är!! Kanon preparering på honom etc…!!! Synd att jag inte hann se honom LIVE där på SW!
Han borde verkligen ha varit i panelen bl a med tanke på vilken dåligt pälskondition övriga nominerade vuxna hanar var!!!
Ni hade verkligen otur med domarfördelningen eftersom han fick möta den enda fina hane som också var i bra pälskondition redan vid nomineringen hos Annica! MAX otur måste jag få säga! De borde ha fått mötas i panelen iställelt!!
Personlig synpunkt från mig!
Kram
Lisa
S*Amors Troll
wow wow wow

Om snyggingen Precious Double O Seven blev utslagen av **SW´09 IC S*IxiDixis Wilde Ride!
**kan jag bara föreställa mig vad fin han är
Precious Double O Seven är bara såååå fin..o så otroligt fint presenterad

Go`morgon alla!
Ville en gång till säga att kattshow resultat som SVANDINAVIAN WINNER SHOW är som ABBAs hit THE WINNER TAKES IT ALL!!!

Domarfördelning var inte så himla lyckad i kategori I i alla fall för oss och många flera…( det var TRE katter med titeln SW´08 som blev utslagna i förrväg.)
Som titeltävlingen har det ingen betydelse alls- får man NOM eller BIV- man är helt enkelt slagen av WINNARE!!!
Man får inga points till Årets Katt räkningen och att titel SW´09 eller `08 eller `02 HAR JÄTTE PRESTIGE!
Detta märkte vi i förra årets SW´08 där SW´08 & EC FIN*Precious Double O Seven fick ÄRAN!
Det ÄR stort och HISTORISKT !!!
Titeln ska vara alltid kvar med vinnande katten- oberoende vilket nummer är - SW`
Så enkelt det är
kram till alla

TACK TACK,
för dina rara ord om SW'09 IC S'ixiDixi's Wild Ride 

Kraam Chatrine

Tack och kram, snälla Chatrine, för underbara IxiDixisar!!

Vi

TUSEN tack igen killar för att ni glädjs med oss och Ufo 

Vi svävar på moln här
massor av kramar till er och Chatrine som lät honom bo här med oss ;):)
Anna

Det var så lite, Anna!
Vi älskar Dig och Therese jätte mycket, vi är stolta över Er!

Och självklart våran kattmamma Chaterine!!

kram
Tack för titten, jättekul att se alla bilder

Kram Susanne