AGRIA - igen!!!
Skulle kolla upp mina försäkringar nu på morgonen på "Kundsidor"- och döm om min förvåning - den servicen ligger nere till Jan 2010!!! Ringa dem.. tja det är cirka 40 min väntetid idag…
Hos veterinären är det likadant, de får vänta 15- 40 minuter- vid direktreglering och de behöver fråga om något. SANSLÖST dåligt AGRIA
Anna

Jag har haft oturen att behöva uppsöka veterinär ett flertal gånger de sista månaderna och jag måste säja att Agrias service har varit perfekt och supesnabb , varje gång.
Det verkar som om det varierar oerhör mycket på vad man får för mottagande hos dom ?
MVH Elis
Hur är det om man ringer sitt lokalombud? Det måste väl korta väntetiderna rätt rejält?
#2 Ombud? Jag ringde mitt ombud och fick till svar att "jag sitter i skogen just nu o kan inte hjälpa dig.Föresten så kan jag inte hjälpa dig hemma heller för mitt internet funkar inte. Kan jag ringa dig när internet funkar igen? "
Det är flera veckor sen o hon har inte ringt upp ännu. Jag vände mig direkt till Agrias kontor o fick hjälp på en gång. Ingen tele kö heller som vissa tycks få. De fick oxå veta hur ombudet betedde sig mot mig.
Vilket klantigt ombud med tanke på att de väl arbetar på provision?!
Jag är hittils väldigt nöjd med vårt ombud. Tycker hon är trevlig och hjälpsam.
Mitt ombud kan inte svar på de frågor jag har/hade… Mne jag fick en bra kontakt via deras "Chatt" helt fantastisk tjej - hoppas de är rädda om henne!!!