Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 726 ggr
ormeryd
2009-09-24 12:53
0

AGRIA - igen!!!

Skulle kolla upp mina försäkringar nu på morgonen på "Kundsidor"- och döm om min förvåning - den servicen ligger nere till Jan 2010!!! Ringa dem.. tja det är cirka 40 min väntetid idag…
Hos veterinären är det likadant, de får vänta 15- 40 minuter- vid direktreglering och de behöver fråga om något. SANSLÖST  dåligt AGRIA
Anna

Fillifjonkan
2009-09-24 13:21
0

Jag har haft oturen att behöva uppsöka veterinär ett flertal gånger de sista månaderna och jag måste säja att Agrias service har varit perfekt och supesnabb , varje gång.

Det verkar som om det varierar oerhör mycket på vad man får för mottagande hos dom ?

MVH Elis

IdaJ
2009-09-24 15:08
0

Hur är det om man ringer sitt lokalombud? Det måste väl korta väntetiderna rätt rejält?

yadhayezibas
2009-09-24 15:34
0

#2 Ombud? Jag ringde mitt ombud och fick till svar att "jag sitter i skogen just nu o kan inte hjälpa dig.Föresten så kan jag inte hjälpa dig hemma heller för mitt internet funkar inte. Kan jag ringa dig när internet funkar igen? "
Det är flera veckor sen o hon har inte ringt upp ännu. Jag vände mig direkt till Agrias kontor o fick hjälp på en gång. Ingen tele kö heller som vissa tycks få. De fick oxå veta hur ombudet betedde sig mot mig.

IdaJ
2009-09-24 15:50
0

Vilket klantigt ombud med tanke på att de väl arbetar på provision?!

Jag är hittils väldigt nöjd med vårt ombud. Tycker hon är trevlig och hjälpsam.

ormeryd
2009-09-24 16:21
0

Mitt ombud kan inte svar på de frågor jag har/hade… Mne jag fick en bra kontakt via deras "Chatt" helt fantastisk tjej - hoppas de är rädda om henne!!!