Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 570 ggr
ixidixi
0

Godmorgon Torsdag :)

Hej på er alla,
Äntligen börjar jag komma tillbaka efter en helt suverän helg i Nyköping :) GladVilken show Glad allt va bara kanon! Ni som ej va där missade verkligen nåt.Flört
Jag måste bara tacka mina fantastiska vänner Anna & Therese som gjorde min 7e SW titel möjligKyssKyssKyss
Annars så är det bara mörkt mörkt då man vaknar……Denna vecka är en tidig vecka för mej. I dag så ska jag hem och bada katt inför ännu en helg i utställningens teckenGlad Det ska bli kul :))Glad
I går så tog jag ledigt och va ute i skogen och plockade svamp helt själv  :) Det kallar jag kvalitets tid!!! GladJag och fåglarnas sång va själva i skogen:)) Som jag mäskte i allafallCool

Ha en underbar torsdag nu allihopa.Kyss

Kraaam Chatrine

Marylands
0

Tack själv Chatrinevännen! Det är ett rent nöje att ha honom. Han är världens goaste kille om än lite dryg just nu när han ska ha med sig sin SW-pokal överallt  Och gjort honom till SW är helt din förtjänst. Vi bara fluffade lite Flört

Lycka till i  helgen nu och glöm inte att rapportera ;)Kyss

Kraamar

Anna och Therese och Ufo

[Guardians]
0

Gomiddag och grattis än en gång till er SW-titel.

En underbar helg och veckoslut i Nyköping men tyvärr kom vardagen ikapp fort igen med inläggning återigen för min del, var ju inte vidare kry på SW heller med det gick :-) Kommer komma hem på permission fredag - söndag för att sen få operation på måndag så bokade resan till Turkiet 2 oktober ser ut att få vara utan mej, får se om nån av ungarna vill åka istället.

Vad skönt det lät det där med skogen Catrine. Tänk att man kan njuta så av tystheten och hoppas du fick en del svamp med hem, så gott som det är med nystekta kantareller, mums.

Kommande helg var planerad utställning i Danmark för oss, kanske man kan orka med en dag där…. optimist som alltid och mannen ställer ju upp så.

Ha det gott alla, hörs