Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 498 ggr
Uffe
0

Jag måste bara berätta

Som väl alla vet så tenderar i alla fall SVERAK-utställningar att bli fulla ganska snabbt

Men det här måste ändå ta priset; i dag kom en förfrågan om utställningen i Varberg i augusti, och anmälningstiden börjar den 11 maj.
Det är nästan så att det snart blir som det var när jag kom in i katvärlden, då gällde det att både anmäla och betala första dagen och det var ändå  inte säkert att man kom med

EddaM
0

Ja inte är det roligt inte. Det är ganska jobbigt att hålla reda på alla anmälnings dagar så man inte missar någon. Och det har ju hänt att man inte har några pengar just den dagen som man skall betala in på heller o då har det inte blitt någon utställning.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Den ekonomiska biten brukar kunna lösas med ett ltet telefonsamtal eller mail till klubben

EddaM
0

Ja jo man kanske får göra så nästa gång det blir lite kris i kassan=) Hmm…konstigt att fråga om en utställning som är såå långt fram i tiden måste jag ändå säga.

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Ja det ländes lite konstigt, det är ju intte det man har i tankarna just nu

EddaM
0

Nej verkligen inte, den riktiga planeringen har väl inte ens kommit igång.

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Ja nu har vi en utatällningssekreterare som har totalkoll, och efter vad jag har hört så är en hel del papper redan klara, så nu väntar han bara på anmälningsblanketter. Underlag för domarlistor och allt annat skall vara klart.