Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 3185 ggr
manlyckans
0

Katt och hund bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många har säkert både katt och hund, trots det gamla talesättet "som hund och katt". Så nu vill jag gärna se era bästa vänner tillsammans!

Här är vår hund Vintra, samojed på 5,5 år med Tessie, chinchillaperser/skogis 7,5 år.

Mvh Ann S*Månlyckans.

Kittentotts-deleted
0

Underbar Bild! Dessvärre kan jag inte bidra med detta nu, men ska leta i gömmorna efter bilder på vår Schäferhane med kattungar mm,

Uffe
0

Jag har haft både hund och katt. nu får jag leta i gömmorna och se om jag kan hitta en bild på dem som jag vet finns :O)

manlyckans
0

#1 Tack Kittentotts Skrattande

Leta på så får vi se vad som finns i era gömmor #1 o #2 Skrattande

Här är ett collage på Vintra när vi har kattungar som hon älskar att ta hand om, och det är verkligen ömsesidigt.

Uffe
0

Ja de fantastiska bilderna borde väl ta död på de flesta rykten om hund och katt

Naquita
0

åh jag har massvis med hund o kattbilder. min hund älskar "sina" katter mer än allt annat i världen!

Naquita
0

kan man bara skicka en bild i taget förretsen?..e rätt ny här så ja e inte så haj på sidan ännu hihi

Naquita
0

en moderlös bäbis diar "mamma" totte

Naquita
0

"syskonen" amigo och Totte, lika gamla och växt upp ihop

Naquita
0

inte vill man ligga utspridda när man får plats alla i en säng hihi

Naquita
0

min älskade hund med ytterliggare en moderlös bäbis som jag nappade från ett dygns ålder. han tog till sig ungen direkt..

Dockan
0

KyssHej Anne! Jag håller verkligen med Kittentott. VILKEN bild på hund o katt oj oj oj, det kommer snart bilder på min valp och mina sötnosmissar. LENA

Hälsningar LENAGlad

manlyckans
0

Vilka härliga bilder Naquita! Man blir alldeles varm i hjärtat när man ser hur goa dom är mot varandra!

Mvh Ann /S*Månlyckans.

Raktajinos
0

ååå vad jag önskar att min lilla valp oxå kan bli vän med katterna här i huset men dom avskyr henne som pesten …. det blir väl bättre när hon växt till sig lite får man hoppas .. hon är 13 veckor och heter Get Busy Eye Cathching Emerald .. phu! det kan man ju inte direkt kalla henne för så hemma heter hon Lizzy

Kittentotts-deleted
0

Få se nu om det går ser något på dessa bilder med min Hund Kalle som är med några av de kattungar jag haft:

Kittentotts-deleted
0

Ytterligare en:

Kittentotts-deleted
0

En bild på Kalle och min svarta kattunge Bonaly fr 2004

Dockan
0

KyssHär kommer Kissarnas nya familjemedlem Lill-Majken 9 veckor,kommer bilder senare på dom tillsammans.Hej Hopp LENA

Hälsningar LENAGlad