Katt och hund bilder
Underbar Bild! Dessvärre kan jag inte bidra med detta nu, men ska leta i gömmorna efter bilder på vår Schäferhane med kattungar mm,
Jag har haft både hund och katt. nu får jag leta i gömmorna och se om jag kan hitta en bild på dem som jag vet finns :O)
Ja de fantastiska bilderna borde väl ta död på de flesta rykten om hund och katt
åh jag har massvis med hund o kattbilder. min hund älskar "sina" katter mer än allt annat i världen!
kan man bara skicka en bild i taget förretsen?..e rätt ny här så ja e inte så haj på sidan ännu hihi
min älskade hund med ytterliggare en moderlös bäbis som jag nappade från ett dygns ålder. han tog till sig ungen direkt..
Vilka härliga bilder Naquita! Man blir alldeles varm i hjärtat när man ser hur goa dom är mot varandra!
Mvh Ann /S*Månlyckans.
ååå vad jag önskar att min lilla valp oxå kan bli vän med katterna här i huset men dom avskyr henne som pesten …. det blir väl bättre när hon växt till sig lite får man hoppas .. hon är 13 veckor och heter Get Busy Eye Cathching Emerald .. phu! det kan man ju inte direkt kalla henne för så hemma heter hon Lizzy

Hej Anne! Jag håller verkligen med Kittentott. VILKEN bild på hund o katt oj oj oj, det kommer snart bilder på min valp och mina sötnosmissar. LENA