Hur skall vi hantera
Kattungar till salu
En tråd kan ju bli lång och ohanterbar, jag har som så inget emot att man kan kommentera kattungarna, men om någon lägger in en "annons" och inte får några kommentarer kan ju denne bli väldigt ledsen.
Skall vi göra som på Skogissajten och låsa den?
eller ska den vara öppen för kommentarer och hoppas på att nya annonsörer skapar en ny tråd och inte långt bak fyller på med sin egen annons?
Jag tycker att kattungar till salu-sidan ska en ren annonssida där man inte kan kommentera. Om man alla fall vill kommentera eller fråga något kan man kanske maila uppfödaren? Vill man sen visa upp sina kattungar och få kommentarer kan man väl göra det i en annan tråd som kanske kan heta kattungeprat eller nåt liknande?
/Ann S*Månlyckans.
Jag tycker också att "Kattungar till salu" ska vara enbart en tråd för just annonser. Det kan ju bli segt för någon som letar efter kattunge att sitta och plöja igenom en massa kommentarer också. Håller med Ann om att vi kan visa upp våra små i en annan tråd.
/Lotta
/Lotta
Jag har låst det första inlägget om kattungar. Kommer vi fram till något annat så får jag se hur vi skall hantera det då. Men det verkar populärt på skogissajten att inläggen låses efter hand

Jag tycker att inläggen om kattungar till salu skall låsas från kommentarer. Om annonsören vill ändra något så kan denne PM;a till Ulf eller mig så lägger vi in ändringen.
Ja jag tycker man kan låsa den för kommentarer också. Jaghade inte blivit ledsen för inte få kommentarer, nu blev det nog detta i tråden, men jag tycker det vore bättre att bara annonsera här och sen ta kontakt.
Nu har jag gjort en liten retriktion i gruppen Kattungar, den kan fr o m nu bara ses av sajtens medlemmar. Det är väl det minsta vi kan begära, vill man annonsera så får man bli medlem.
Är det någon som inte längre kan se den men är medlem så hojta till