God morgon Fredag :)
Ja så var det Fredag och det är 1 minus ute..brrrr vi går mot höst och det känns som vintern är på väg in tidigt.
Idag skall jag åka hem i från lite måste ordna med viss saker som att hälsa på min älskade mamma och
pappa
Jag skulle verkligen behöva köpa mig några fina blommor att ha i köket för nu har dom gjort sitt sista… så jag slängde dom igår..
En sådan här bukett skulle inte kännas fel 

Jag är så sugen på att göra någon god sallad till i kväll men mina ideer har lagt sig sovande
..jag vill ha något riktigt gott och annorlunda.. men vad tro
Ni får ha det så gott och njut nu av hela helgen
Kram
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon :)
Ja då va det FREDAG igen!!!!!!! I dag blir det att jobba en kort dag sen ska jag hem och packa och bada katt inför SW
Inte för att jag kan trolla fram mera päls på min lilla älskling men han får följa med ändå min "Huvudfoting".
Nej nu ska jag sätta fart. Hoppas att träffa många i morgon
Kram Chatrine

God förmiddag från ett varmare Trelleborg
Vi har inte nått era kalla temperaturer, vi hade ca 8 grader imorse och nu är det 15 grader. Solen skiner och det är en kort dag idag, slutar kl. 13.
Sedan blir det att handla, efter det ett bad på Cajun Sunshine, hon flyttar till sin nya familj idag. Ja vi ska leverera henne och passa på och besöka vår tidigare kattunge Caffé Latte, som nu får en ny kompis i Sunshine.
Trevlig fredag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Här fick man skrapa bilrutan på morgonen
Har hosta som värker i bröstet, men ingen feber… så ännu har då inget gristryne vuxit ut i nyllet.
Har en hel del att ordna med under dagen, men känns inte som att jag har ork till just någonting
Lycka till alla ni som ska ställa katt i helgen

God förmiddag från ett soligt Sandviken!
Ledig som vanligt fredagar och det är skönt.
Har precis matat alla missarna med nöthjärta som dom ser fram emot att få då jag kliver upp,det är nog deras höjdpunkt på dagen tror jag.

I dag ska jag till Gävle Sjukhus och kolla nervimpulsernas hastighet i händerna inför operationen senare i höst/vinter då jag fått karpaltunnelsyndrom i båda händerna. Det är fruktansvärt irriterande då händerna domnar bort hela tiden bara jag gör det minsta lilla.
Ska passa på att bada alla kattungarna i helgen då jag är ledig och hoppas att händerna OCH ryggen håller för nån stor oxå.
Sen ska dom väl fotas allihopa till hemsidan,hoppas Amadeus är hemma och vill hjälpa till,annars ringer jag Susanne!

Ha en fortsatt underbar fredag och kör försiktigt alla ni som ska till SW, och jag önskar er ALLA ett stort lycka till!!!!!!
// Lena
som bytt domän till hemsidan som nu är

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godmorgon från ett soligt Halmstad. Idag har jag ett av mina barnbarn här. Dagiset är stängt idag så då får farmor rycka ut och vara barnvakt. Men det är mysigt att rå om dom små ibland. Snart ska vi gå en runda ner till havet och leka lite där. Bor 150 meter från havet och det är så skönt.
# 3 Skönt att inget tryne har kommit än. Värre om det blir så som på denna bilden.
Kram Ann-Louise

#5 o 6
hahahaha rolig bild
men du Nina…du kanske ska ta det JÄK*LIGT LUGNT **ifall ifall
**här i Trollhättan är det soligt o fint. ser inte tillstymmelse till höst här..iaf inte förrän runt 18-tiden på kvällen.
även jag har ett barnbarn här idag..hon har sovit här inatt.
Ha en bra dag alla.. o ni som ska ställa ut…
Lycka till