Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 692 ggr
Tjing-Ling
0

Godmorgon Tisdag

Godmorgon från ett kallt Halmstad bara 8 grader brrrrrr. Idag ska jag kolla igenom kläder här, ska på bröllop på lördag, Annars är det en lugn dag, ska bli solsken under dagen säjs det, så det får man hoppas på.

Ha en bra dag alla.

Kram Ann-Louise.

Cajza
0

Godmorgon från ett lite varmare (16 grader) Trelleborg. En vanlig arbetsdag väntar, slutar kl. 17. Ikväll är det tid att vaccinera, chippa och besiktiga "huliganerna", de är 12 veckor idag.

Ha en trevlig tisdag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Eija-69
0

Godmorgon från Ljungskile som väntar på solen som är på väg runt trädtopparna. Ingen go värme nu  cirka 7 grader men det blir väl bättre frampå dagen. Ska passa på och tvätta och hänga ute idagtill tork, härligt!

Väntar på en mäklare som ska kommas nart och göra en värdering så jag har sprungit runt med dammsugaren i högsta hugg och jagat pälstussar och kattsand.Hinner nog sitta en stund med en kopp kaffe innan.

Ha en go dag!

[Baboos]
0

God Morgon på er alla…..Skrattande

Annkis54
0

God eftermiddag från ett strålande soligt Trollhättan
har varit ute o handlat lite till vår qigongträff ikväll
annars så är det lugna puckar som gäller:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
0

Goddag!!

Här är det rätt skönt väder idag. 17 grader i skuggan.

Jag går och väntar på kattungar som aldrig kommer känns det som. Upptäckte häromdagen att jag räknat en hel vecka fel på henne. SkämsGlad Gud så lång väntan blir då´rå…….

Ha en fin kväll alla!!

[Guardians]
0

Goeftermiddag från Kungälv, här börjar jag se hopp om att kunna komma till SW, har idag fått börja dricka lite och skall ikväll få försöka äta lite yoghurt, känns underbart, åt senast i fredags morse så lite hungrig var jag :-) Längtar hem nåt otroligt som alltid då jag måste vara på sjukhus, har mycket svårt för att förstå de som tycker det är skönt att ligga inne, men det är väl ett tecken på vad jobbigt livet måste vara annars. Ser fram emot att kunna bada ketterna torsdag kväll Tungan ute och att träffa många av er till helgen i Nyköping.

Förresten, fick en underbar present av maken i förrgår, en minilaptop som jag nu har och skriver på, livet är allt underbart trots allt :-)

englagirl
0

#6 nämen,är du inlagd nu igen Rynkar på näsan

Din stackare!

Hoppas du blir så oass pigg att du kan åka på SW som jag vet att du ser fram emot.

Jag ska hålla mina tummar hårt,det gick ju bra sist då du kom iväg till Norge,mot alla odds!

Krya på dig-kram kommer här!!!!

Vad snäll din man är, en laptop på sjukhuset,det var inte illa.

Flört

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

frukove
0

#6Då har det hjälpt att jag hållit tummarna i alla fall!

Skönt att det går åt rätt håll nu.Måste ju vara ett friskhets tecken att man längtar att bada katt.

Snällt av din man!Bra att kunna hålla sej uppdaterad!

Då ses vi snart!(Fortsätter ju att hålla tummarna också!)

Heléne

Amorstroll
0

# 6

Krya på dig Annica!

Jag ser fram emot att få träffa dig igen på SW!!

Kram

Lisa

S*Amors Troll