Godmorgon måndag
Godmorgon från ett mörkt och ca 14 gradigt Trelleborg. Så skön sängen var idag, varför måste man stiga upp? Våra huliganer är pigga och vakna, fy vad de busar, så här tidigt.
Hoppas alla får en bra atart på veckan // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
God morgon från ett iskallt Viskafors,
6 grader har vi här och det blåser så kalla vindar..brr det blir nog en brasa snart
Idag kommer veterinären hem till mig för att vaccinera mina vuxna katter och några små….så skönt så slipper man åka iväg med alla.
#0 Ja dom små har fullt av bus i benen vääääldigt tidigt hihihihi
Ha en trevlig dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Godmorgon härifrån oxå
Just nu har vi 11 grader och sol så jag ska nog inte klaga. 
Här är det oxå fullt bus på kattungarna på morgonen. Och lilla Engla bestämde sig för att hon skulle gå upp kl 07 imorse. Jag var rätt trött då kan jag erkänna men det var bara att gå upp. Nu sover hon igen.
Så jag passar på att sitta vid datorn en sväng. Har ju ett par hemsidor som behöver uppdateras….
Här blir det nog rätt lugnt idag. Ska nog bara ta hand om lite äpplen som fallit under natten. Vi har sååååå mkt äpplen vet knappt vad jag ska göra med alla. Nån som har nåt bra tips?
Ha en fin dag nu alla!!

#3 Gör äppelmos och skicka till mig! 
#3 Till mig med

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
haha ni är ju för goa. Har gjort en massa mos o fryst in faktiskt.

Jag gillar oxå äppelmos *blink,blink*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Klämmer in med ett godkväll från Kungälv, har precis fått en laptop till sjukhuset så jag kan hålla mej aktuell det lilla jag orkar, har tyvärr blivit sjuk igen i fredags men håller ännu tummarna för att jag ska kunna komma till SW och Nyköping kommande helg.
Äpplemos, det och äppledricka är ju underbart.