Uppdaterad HEMSIDA !
Hejsan!
Jag har änteligen fått min hemsida uppdaterad med bl a mina kattungar Kittens, Gallery, Special Kittens, My DSM etc….
Under detta år 2009 har Amors Troll dragit ner på sin uppfödning och bara fått 7 kattungar, 6 killar och en enda liten tjej. Liten och ämlig kom hon till denna värld. Hon väger idag 230 gram medan hennes tre bröder väger över 600 gram. MEN hon kämpar på. Jag skall snart även fota denna lilla "sparvunge".
Rödtabby exotkillen Hottentotten som var tingad sedan han föddes flyttar inte till det unga paret som var tänkt utan han är nu Till Salu endera som ren Sällskapskatt eller Till Avel och/eller Utställning…
Ta gärna en titt
Kram
Lisa
S*Amors Troll
fin sida
härliga färger..o katterna är naturligtvis wow

Tack Annki!
för att du tycker om min rosa hemsida med mina katter.
Jag önskar jag kunde göra den själv och därigenom hålla den bättre uppdaterad. Ibland hinner mina kattungar bli sålda innan jag får ut dem på den.
Marika Lahti, Precious katteri i Finland har så många järn i elden så jag är jätteglad att hon överhuvudtaget vill ställa upp och hjälpa mig. Det är verkligen jättesnällt av henne!
Den enda honkattunge jag fått i år är en liten blåtabby perserflicka som verkligen är en "överlevare". Mot alla odds lever hon fortfarande. Men utan min och mina söners stödmatning skulle hon aldrig överlevt. Ni kanske minns min lilla svarta perserhona med sin bror som jag hade för några år sedan……..
….den lilla "ankungen" S*Amors Troll Black Velvet som såsmåningom blev en vacker svan och flyttade till Misty's katteri i Norge………
Den lilla blåtabby persertjej påminner enormt mycket om henne. Jag skall försöka hinna fota om bröderna och även henne för första gången nästa vecka.
Kram
Lisa
S*Amors Troll

Åhh,det var ett tag sen jag kollade på din hemsida.
Dina katter är helt outstanding för mej!
Det jag gillar hos perser/exo är ju rundhet och cobby-små öron och ögon som är stora och runda!Det har dina katter!
Ska bli kul att se bilder på kullen du har.Tabby killen blev ju min favvo.
Så kul att höra att tjejen kämpar vidare i alla fall!
Vi ses!
Heléne
Hej!
Din hemsida är jättefin Lisa och dina katter underbart vackra!
MVH
Kristina

Ja din sida är så fin!
Och fina kissar också att pryda den med också.
Mvh Anja

Jättefin hemsida och naturligtvis de vackra katter du har och har fött upp under åren som visas. 
Kram Nettan

Kanonfin sida Lisa, snygg och lättanvänd.
Och kattera då… mumma :)

Har de fått namn ännu-de fyras gäng,med min favvo kille-bruntabbyn???
Jag väntar på namn"realesen"…
Helène