Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 430 ggr
Uffe
0

Julklapp från RC

I dag fick katterna en julklapp från Royal Canin, en laserpekare.

Nu har vi racat med den så husse är trött och katterna vill bara ha mer. Nån som vet hur man lär en katt sköta en laserpekare ??

Tack Royal katterna blev jätteglada

EddaM
0

Haha jag vet inte hur man lär en katt att sköta laserpekaren. Jag får allt ställa upp här hemma titt som tätt. Tyvärr har jag nyss skickat in ansökan om stamnamn, så jag har inte gått med i någon uppfödar klubb ännu och inte fått RCs laserpekare, men jag har ju köpt en vid ett tidigare tillfälle. =)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Man får julklappar varje år, förra året var det en lekvante med långa fingrar med saker i ändarna

EddaM
0

Katterna får väl något nästa år då=) Undra vilket stamnamn som går igenom…*fundera* Mitt första val är S*Zurikaten´s

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Det är alltid ett spel det där, jag tror jag hade mitt stamnamn som åttonde eller nionde val

EddaM
0

Ja det är ju det, man kan bara hoppas. Men går inget av förslagen som jag skickade in igenom är det bara att hitta på nya=)

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Japp, men jag var förutseende jag och skickade 15 förslag :O)

EddaM
0

Haha, jag skickade in de fem det fanns rader till. Vi får väl se vad katteriets namn blir=) Spännande=)

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Vi håller alla tummar och tassar för att det ska bli det du vill ha

EddaM
0

Ja jag hoppas ju på Zurikaten´s =)

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Då hoppas vi på det, har du kollat så det inte finns något som är väldigt likt?

EddaM
0

Ja jag har kollat lite grann o lite olika stavningar men inget kommer upp men två vänner till mig tror att de har hört något liknande. Hoppas på att de har hört fel=)

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Det finns ju ett antal reggade redan, man kollar ju i hela FIFe

EddaM
0

Ja man gör ju det, och jag var ju inne där o testade namnet och det dök inte upp något men man vet aldrig.

S*Luddhuvet´z

Dockan
0

SkrikandesHej!Det kan tyckas roligt med dom,men jag andvänder inte det till mina har prövat kul hade dom, men tyvärr blir dom stressade av det tror jag.Hej Hopp LENA

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts-deleted
0

Min laserpekare va trasigLedsenSkojade med att det va pojken min på 18år som måste vara orsaken, sen han va liten så räcker det han tar sin hand på mina saker så är de trasiga sen, det är så magiskt, han har detta i sina händer just för saker som jag äger, tex datorer.Mvh Carina

Uffe
0

Va tråkigt att laserpekaren var sönder, men ring till RC så får du säkert en ny. RC brukar vara riktigt trevliga när man ringer till dem

offsides
0

Våra katter är helt tokiga i laserpekaren;)

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mina katter älskade sin julklapp,det var rejs i hundranitti här hemma:)

Uffe
0

Den var uppskattad och jag blev förvånad över att man var så generös med batterier