Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 1454 ggr
Bullan
0

Skrytfoton på Nova :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan på er!

Har nu fotat Nova med priserna hon fick förra helgen på hennes första utställningGlad Tänkte dela med mej av dessa.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

..

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

..

Bullan
0

.. visst är hon litet läcker endåFlört

ixidixi
0

Jätte fina bilder!!!!!!!!

GRATTIS ännu en gång.

Kram Chatrine

Twice-As-Nice
0

WOW!!!!Tungan ute Vilken samling till en vacker katt!

MVH

Kristina

Mirra
0

Underbara bilder på en Jättevacker tjej!! Kyss Grattis till

alla fina priser. Skrattande

kram Rosie

Annkis54
0

oj oj oj

såå fin …o så fina kort

NS-foto…..är det du?

det har visst gått VÄLDIGT bra för Marita i Norge idagFlört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
0

Hej Nina!

Underbara bilder på en snygg tjej!Grattis till din tjej!

Ses snart igen.

Jag gillar Fife kokarden till Bästa Klubbkatt!!!!(Både Olle och Venuz har lyckats slå underbara kat.2 i klubben varsin gång!)

Heléne

Cajza
0

Nova är jättevacker och vilken lycka att vinna så mycket första gången. Grattis till er igen.  Hur fick du henne att sitta och ligga så fint, dubbelhäftande tejp? Skrattande // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

matowimas
0

Fina bilder på en jätte vacker katt!!!

Bullan
0

Tack Chatrine

Kristina… ja, ser ju inte klokt ut, hon har dragit hem mer priser på en enda utställning än vad jag lyckats samla ihop på 8 årTyst

Tack Rosie

Annkis, ja det är jag som signerar fotona såFlört Så kuuuul att det går bra för Marita, det är hon värdSkrattande

Tack Helene, ja det är kul att ha lyckats få en sådan. Fast Pam's kokard är också en jag värderar högt, kanske är ensam i Sverige om att ha den(det är den blåa) Dina katter är ju bara så fina de medGlad Det är ju snart utställning igen, så då kommer jag ha tiden att prata med folk och se på katter! Vi ses därSkrattande

Tack Karin, hihi… nä, nog för att hon knatade omkring en hel del, men hon lade sej till och från… så då var det bara att passa på att trycka på avtryckarenGlad Hon är så lätt att ha att göra med, hon är med på allt!!!

Tack MatowimasSkrattande

frukove
0

Det med Pam´s kokard missade jag ju helt!Det är ju tokhäftigt!Jaa.det var ju 1;a gången hon var i Sverige,så Nova är nog ensam om den i alla fall!

När fick hon den?Var det på söndagen?

Då stod man ju (som vanligt) och väntade på att åka hem när hela panelen var klar.Jag missade at det var utdelning av klubkatt också men det hörde jag ju på håll!

Jag ska ju inget ställa nästa helg men jag kommer ändå!

Då ses vi igen!

Heléne

Bullan
0

#12 Ja, det var på söndagen hon fick den strax efter klubbkattuttagningenGlad

Kul, då ses vi därSkrattande

corrminda
0

En jättefin katt !!!!

solohm
0

GRATTIS Kyss hon är bara såå fin

EddaM
0

Hon är kanon fin =) Och Grattis =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Bullan
0

#14, #15, #16

Tack så mycketSkrattande

Marita-L
0

hahaha ja det kan man kall skrytfoton hihih Super grattis hon ser kalsfin ut där bland sina priserSkrattande

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

Jättefina foton!! Och vad massa priser hon fick. Glad

Marylands
0

Otroligt fina foton på en jätteläcker katt Kyss

Anna

Livandas
0

Stort Grattis!!

Hon är jättefin din tjej:)

//Susanne

SofiaJ
0

supergrattis Nina, hoppas att vi får se henne till helgen med.

miascharming
0

SUPERDUPERGRATTIS !

Till dig,Marita & Nova förstås:-)

Fiiiiiiin kisse och fina priser.

Kram

Bullan
0

Tack alla söta NISkrattande

Jag är så tacksam mot Marita för denna underbart trevliga tjejjaSkrattande Det är jätteskoj att ha en katt som går att ställa ut med fina resultat.

SofiaJ, japp, vi kommer till helgenSkrattande Ser fram emot det! Ska bli kul att "bara" ställa ut katt och inte vara upptagen med utställningsarrangemang hela tiden.

Tack än en gång alla ni som grattat!