Godmorgon fredag
Godmorgon från ett höstlikt Trelleborg!
Idag var det inte roligt att stiga upp, regn, blåst och jättemörkt. Snart är ännu en vecka avverkad och två lediga dagar väntar, då står bl.a. kattbad på schemat. Vi ska försöka fota våra småttingar som blivit drygt 10 veckor och aldrig är stilla.
Lycka till alla som ska på utställning.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
God morgon på dig också Karin
Här är det också mörkt å regnet öser ner. Skall ta det lite lugnt nu på morgonen sedan städa lite. Så åker vi någon gång här under dagen..skall bli så kul!
Ni som skall ställa ut i helgen ..kör försiktigt och lycka till
#0 Ser fram emot att se dina foton på era
små när vi kommer hem
Ha en fortsatt trevlig dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon,
ÅÅ va skönt att det är flera än jag som är uppe med tuppen. Jaaa äntligen är det Fredag igen.
Det blir bara en transportsträcka tills söndag MSK yutställning det ska bli sååå kul att se alla katter.
Här i Ludvika så är det mulet och grått. Skulle vilja ligga kvar i sängen……
Ha en underbar fredag.
Kram Chatrine

Godmorgon från ett mulet och grått Sandviken oxå!
Skönt med ledig fredag men iofs,jag har varit ledig hela veckan då en av mina honor väntat bebisar och nu har dom äntligen kommit

Jag fick en än gång min önskan i uppfyllelse då jag länge velat ha en brunaugoti harlequin hona, och se….det fick jag.

Hon/dom är så söt så söt. Bilder kommer väl då dom öppnat upp sina ögon.
Fick ju en drömkull på två stycken förra veckan oxå då det oxå kom två färger som jag drömt om länge.
En svart perserhane SKITSÖT och en svartsköldpaddstigré eller spotted, tiden får utvisa hennes mönster,skitsöt även hon förstås.
(partisk?Jaaa, lite)
Ha nu en fortsatt trevlig dag, själv ska jag till veterinären o bes och chippa en katt som blev tingad igår.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
# 3 Åhhh underbart söt men harlequin..hihi
nja nhä jag tror inte det hihi men perfect för mig…helt utan vita missfärgningar
vill se mer
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#3 Jag är oxå lite partisk….UNDERBAR!!!!!
Kram Chatrine

#4 hahahahajaaaa, visst är hon snygg utan missfärgningar.
#4 Klart du är partisk Chatrine då du får "barnbarn",jag vet att du gillar henne 
Vill du se brunaugotin?
Kolla in benstommen redan…..alla tre har enorma ben o fötter.
Vikterna var ju inte så dåliga heller, 95,101 och 117 gr vägde dom!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#6 Jag vill se ALLA dina vackra kattungar!!!!!! Sen vill jag gärna höra din röst oxå
Det va sååå länge sen.
Kram Chatrine

#7 Jaaaa, det var ett tag sen nu!
Vi ses i alla fall på söndag, då får vi kramas!

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#3 och #6 grattis, viken härlig vitfläck igen
.
Synd att jag är här borta, jag skulle ju gärna bli med på söndag, där ska ju vara så många jag ville träffas. Nå kanske det händer någon gång.
Ja fredag här. Jag var just med 4 raggisar att ge blod till katternas DNA bank http://www.kissangeenit.fi/in_english/research/
En ville inte ge sin blod men de andra tre var så snälla och duktiga. Det här hände hos våra djurtillbehörsbutik här i Tuusula.

36 WOW vilken goding :)
Kram Chatrine

3 och 6 WoW vilka vackra kattungar , vilken läcker färgfördelning det är på vitfläcken !!! Det får bli en tur till Sandviken ser jag om några veckor (hi,hi….)
Vi ses på söndag
// Christina

#11 du bara lovar o lovar

Ser fram emot ett besök från er

Kram o va kul att ses på söndag igen,
lova att köra försiktigt!!!!
Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\