Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 954 ggr
ixidixi
0

Godmorgon torsdag :)

Tänk vad veckan går fort i allafall.Oskyldig Redan  torsdag. Denna vecka slutar jag tidigt på dagarna så det är väl en anledning till att veckan tar slut så fort.Glad
Ser fram emot söndagens utställning i Eskilstuna det ska bli såå kul att träffa en del av er alla.Kyss
Mina katter är det si och så med kontitionen men hoppas på cert på min naken katt :)Tungan ute
SW har det precis ordnat sej till:) Vi bokade rum i nov-08 och nu när vi kollar upp allt så finns inte våra bokningarFörvånad Snacka om att man blir snopen !!! Men nu har vi fått rum på ett annat hotell.Cool Men det är kö på vaje hotell i Nyköping.

Ha en underbar torsdag :)

Kram Chatrine

Tjing-Ling
0

Godmorgon från Halmstad. ja veckorna rullar på kvickt. Idag är det kattbad och packa, åker till Norge på utställning i morgon. Så alla som ska dit kör försiktigt. Här är det inte heller mycket med päls på katterna, men det är många som har det likadant, hoppas i alla fall att man får sina cert.

Vad snopet med hotellrummet, tur att det löste sig med boende, Lycka till i Eskilstuna Chatrine.

Kram Ann-Louise

Cajza
0

Godmorgon söderifrån!

Ännu en vecka snart avklarad, skönt. Vi inskolar 1-åringar nu och det är jätteroligt, men det känns i kroppen. Det blir mycket bärande och hög ljudnivå.

#0 Hoppas det går bra på söndag i Eskilstuna, Chatrine och så skönt att boendet löste sig i Nyköping, lycka till där med.

#1 Hoppas det går bra i Drammen till helgen, Ann-Louise och det är säkert många perser som har "sommarkläder".

Lycka till alla som ska på utställning i helgen. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ixidixi
0

#1 Lycka till själv i Norge! Håller tummarnaFlört

#2 Tack tack. Ha en bra dag bland alla 1-åringarFlört

Kram Chatrine

[Baboos]
0

God morgon God morgon.

Står på jobbet igen och regnet öser ner……Tur man har ett jobb innomhus!……………Skall ha lite semester igen nästa vecka…….SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!!
*LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER*Skrattande

ixidixi
0

#4 Jag vill oxå ha semesterRynkar på näsan

Kram Chatrine