Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 882 ggr
ixidixi
2009-08-31 08:55
0

Måndag :)

Godmorgon,

I dag känns det som en bra måndag!! JAg är ju LEDIG!! Guud va skönt! I dag ska det bli lite om pyssling på mej sen  blir det lite bad på katter. Det ser jag fram emot att få dom lite badade.
Annars så har helgen varit bra.
Ser fram emot nu kommande helg med MSK s utställning med alla katter. Det är såå kul att det ska komma så många KAT 1 katter!

Ha en underbar måndag :) Så hoppas jag att få träffa många av er på söndag.

Kram Chatrine

englagirl
2009-08-31 11:39
0

God Morgon eller kanske man ska säga God Förmiddag

Flört

Jag har oxå ledig måndag och det känns fantastiskt bra!

Skrattande

Jag ska nog oxå bada några katter idag,det gäller ju att passa på.

Annars kommer jag väl att sitta med huvudet i bolådan, jag fick nämnligen en raggiskull på 4 st i helgen.

Första raggiskullen på 10 månader och det är så roligt,och det som är ännu roligare är ju att den nya hanen parade henne på första försöket då han var knappt 8 månader.

Ang utställningen kommande helg så slipper du inte undan mig Chatrine Flört

Jag kommer med två stycken.

Ha en fortsatt underbar måndag!

Lev väl!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

[Baboos]
2009-08-31 14:10
0

God morgon på er!
Ny arbetsvecka……i dag är det lite lugnare på jobbet….kan vara skönt det ibland…..

Ha en skön dag alla!!!!!!Skrattande

yadhayezibas
2009-08-31 18:09
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ju ledig jämt (mammaledig) så det är inte så stor skillnad på helg o vardagarna för mig. Glad Skillnaden är väl att jag inte behöver ta han om det lilla barnet hela tiden på helgerna. Då är de 3 st som slåss om att få göra det istället. Oskyldig

Idag har jag annonserat ut en av kattungarna här hemma. Har ju fortfarande en av de äldre ungarna kvar. Vad trögt det går att sälja till sällskap. Tråkigt tycker jag… Man ska ju inte behöva ge bort dom.Obestämd

Sugen på att ställa ut är jag oxå men har ingen just nu som går att ställa. Får väl vänta in deras pälsar ett tag till. Har 3 st som bara har ett cert kvar till champion. Vore ju kul att få till det innan året är slut.

Nähepp nu  ska jag passa på att göra lite nytta innan Engla vaknar igen.

Ha en fortsatt fin dag allihopa!

JOEL-JAHUEL
2009-09-01 18:18
0

Kram Chatrine!!KyssSkrattande

Det är redan tisdag, men ändå!!Skrattande

Vi önskar alla allt väl!!FlörtTungan ute

Lycka till Chatrine!OskyldigGlad