Lördag :)
Ja nu är de dax att vakna till lite . Men det är såå skönt att bara sitta här vid datorn medans alla andra sover i huset.
Har roat mej och betalat lite räkningar så nu är man fattig igen.
Skulle behöva ta tag i städningen ordentligt nu……måste ,men vill ju sova lite till
Nej nu ska jag börja!!!!
Ha nu en bra helg allihopa.
Kraam Chatrine

Usch har du också blivit av med alla sköna kronor, jag gjorde detsamma igår och det svider alltid, men när det är gjort känns det bra för då vet man att man gjort rätt för sig iallafall:-)
Här har det varit en vaknatt för vi har, efter ett långt tag, fått tillökning i huset. Det är faktiskt de första i år och jag är så glad.
3 bebisar blev det och dom ser ut att må bra och mammakatt gör det också.
MVH Elis

Visst är det skönt när alla räkningar är betalda och man har gjort rätt för sig. Men varför kan man inte få en extra lön ibland till roliga saker, särskilt efter semestern? 
#1 Grattis Elis till bebisarna, va skönt att de alla mår bra. Ser framemot foton.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#1 Javisst sveder det men det är som du säger att det känns bra att göra rätt för sej :)
Kul med bebisar i ditt hus igen. Ser fram emot massor av bilder på de små:)
Kram Chatrine

#2 Extra lön va en bra ide!!!!!!
Kram Chatrine
Gomorgon och grattis till bebisarna Elis.
Så skönt att vakna och vara ledig, stängde av telefonerna då jag gick till sängs inatt
.
Idag ska det tvättas katter och tvätt, städas och ge bilen en riktig storstädning, välbehövligt efter sommaren. Behöver ta en sväng för att handla med. Har bara en tonåring hemma denna helg och mannen är i Norge på nån motorsporttävling, så lugnt med andra ord :-)
Räkningar ja, alltid samma visa men jag har börjat att en gång per vecka lägga in dem direkt i internetbanken så man slipper sitta med alla samtidigt, de ska ju trots allt betalas även om man ibland önskade annat och en extra månadslön ibland hade inte jag heller tackat nej till.