Godmorgon Torsdag :)
Tja nu sitter man här framför datorn och försöker att vakna
Det har varit en mycket trött vecka efter att blivit mycket uppvaktat på min 40 års dag :) Nog märks det att man blivit gammal
Helt slut har jag varit, men det känns om jag börjar att komma i fatt nu. Har lagt mej vid nio varje kväll för jag inte orkat hålla ögone öppna. Nuj dröjer det lääänge tills det blir fest här igen
Helgen kommer snart och inget inplanerat , bar alite städning då och katt bad. Men det är väl så helgerna ser ut.
Ha en underbar torsdag.
Kram Chatrine

Godmorgon från Halmstad. Här ser det ut att bli fint väder idag. Idag får jag trädgårdshjälp, mitt ena barnbarn ska ha operation dagsverk på skolan och tjäna ihop lite pengar till en skola i Kenya. Så hon kommer vid 10-tiden. Så hon ska få klippa ner lite växter och och plocka bort lite vissna blommor. Och när hon har gjort det så ska vi åka och shoppa lite.
Ja du Cathrine, visst märker man att man har tappat orken när man börjar bli äldre. Usch ja, man vill mer än man orkar.
Kattbad klarade jag av igår så jag ska ta det lugnt i helgen och bara njuta.
Ha en bra dag.
Kram Ann-Louise.
God morgon…………….god morgon….Nu står man här på jobbet igen och första kunden för i dag har gått……och nu väntar jag på den andra……solen skiner och det är ett härligt väder här i Halmstad.
Skall i dag bara jobba halvdag så jag slutar redan kl 13.00. Skall bli skönt att ta en halvdag så här utan vidare.
Ha en bra dag alla ni här ute………..

#2 Lyllos de3j som redan slutat :) Jag har några timmar kvar!!
Kram Chatrine