Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 617 ggr
SussiF
0

Optimus har flyttat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag placerat om min avelshane, Anitwas Optimus Online. Han kom till ett bra hem i Hudiksvall där han har ett par honom att ta han om :-)

Optimus som liten kille.

Anledningen till omplaceringen är att han är colorpointbärare så det blev lite för mycket att hålla på att DNA testa avkommorna för att veta om dem var bärare eller inte. Det är så många andra tester som prioriteras. Dessutom saknar jag ju cp/cpc honor vilket kanske skulle behövts om man skulle ha pysslat med sådan avel. Nej, nu lägger jag det åt sidan och inriktar mig på solid, augoti, silver och vitfläck det räcker nog gott och väl till !

Sussi

Cajza
0

En riktig liten sötnos din Optimus, hoppas han får det bra i sin nya familj.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annkis54
0

Åh så söööööt han är
han får det säkert bra nu oxå

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ixidixi
0

Han får det säkert bra ;) Lycka till vidare i din avelGlad

Kram Chatrine

Fillifjonkan
0

Men så bra att Optimus fått ett nytt hem, hoppas han får gosa och må gott på det nya stället.

Lycka till med de andra katterna, och hundarna me

MVH Elis

SussiF
0

Tack ska ni ha allihop. Jag tror att han har fått ett toppenhem. Fick mail i eftermiddags om att han hade fått vara med i sängen och gosat på morgonen och DET tycker han om :-) men tomt är det ……

englagirl
0

Lycka till i ditt nya hem Optimus.

Nosgnugg från mig!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

SussiF
0

Gnugg gnugg tillbaka :-)

Balasores
0

Lycka till i sitt nya hem !!!

Han är jättesöt

// Christina

SussiF
0

Tack  Christina !

TopDesign
0

Raúl, Marta och Ronaldo hälsar till Optimus, önskar lycka till i det nya hemmet och tackar "gammelmatte" än en gång för de fina bilderna/Gmn Elisabeth

Marita-L
0

Vilken liten sötis. All lycka i sitt nya hem och lycka till med dina fortsatta avels planer..silver så är så snyggtFlörtSkrattande

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

krasivis
0

Hoppas att Optimus får det riktigt bra i sitt nya hem!!!

QueenOfShivas
0

Hej hej!

Tänkte bara berätta att Optimus har det jättebra här hemma Glad

Vilken kelgris, han lägger sig gärna på mitt bröst och gosar, pratglad är han också. Han funkar jättebra ihop med dom andra katterna och på morgonen har jag 4!! stycken hos mig i sängen. Men jag tror inte han är så van trappor för han blir rädd när jag går upp för den och en kväll när jag bar på en bricka på väg upp så satt han högst upp och började fräsa pfff* Så söt. Undrar vad han trodde det var för läskigt som kom Tungan ute. Han och Sanna har dejtat ett tag nu och det ska bli såå spännande att se hur det går. Sanna förresten var så himla rädd och skygg när hon kom hit så det räckte med att titta på henne så sprang hon iväg och gömde sig. Det tog typ ett halvår men nu har jag charmat henne så pass att hon är den mest sociala här hemma. Så fort hon hör min röst så kommer hon springandes Glad. Dom är så härliga!!

SussiF
0

Nejmen vad trevligt att du har hittat hit !!

Det är så skönt att veta att Optimus har det bra nu och att ni trivs tillsammans allihop. Du får mer än gärna höra av dig om det är något eller om du bara vill prata bort en stund :-) Du har ju nummret.

Krama om bubbisen från mig.

Sussi

SussiF
0

Tackar för alla trevliga lyckönskningar till Optimus, det är fasligt tomt här hemma utan gosproppen i ialla fall……