Letar tjej för enbart mys ..
Hallå där ! Jag har nu surrat omkring på iFokus ett litet tag och jag loggade in här mkt pga Min Ella som var dålig,vilket senare kom fram att det var magsår.. Nu är Hon pigg o glad igen o livet leker hemma hos Mig med tjejerna.
Nu är jag lite inne på att kika efter en till,jag har plats och tiden finns för en ny tös .. Jag letar efter en sällskapstös,är inte inne på utställning eller avel,enbart mys.Jag har Ella,persertös på 3 år och Alice,exotictös på 8 månader.. Så pälsvård kan jag och mitt intresse är äkta för just perser och exotic. I staden Norrköping bor jag med tjejerna,pluggar om dagarna,lever ett lugnt liv,inga fester eller liknande.. Nu till det finstilta. Jag är som sagt student,låter kanske oseriöst men så är inte fallet men jag undrar om avbetalning finns tillgängligt? Tjejerna jag har nu var det avbet på och då behöll uppfödaren stamtavlan tills betalningen var klar,en säkerhet för dig som uppfödare och helt ok för mig. Hör av er om intresse finns.. Mvh Zandra med Ella o Alice!

Hej Zandra,
Om du kan vara intresserad av en vuxen supergosig katt så hör av dig privat till mig.
/Helena