Godmorgon fredag
Ja då var det fredag igen, skönt. Vi har lite tråkigt väder har i söder. Det regnar, blåser och himlen är alldeles mörk och grå.
Idag blir det jobb till kl. 16 och helgen kommer att gå i vilans tecken. In emellan blir det lite kattbad på stora och små kisar.
Ha en bra fredag.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon
Även i Klippan regnar och blåser det. Nu på förmiddagen blir det lite städning och i eftermiddag blir det vila. Helgen bjuder på kattbad - vi delar upp katterna på två dagar.
Ha en skön fredag
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Godmor´gon :)
Här i L-A så är det uppehåll än så länge! Har kommit till jobbet och är TRÖTT!!!!!!
I dag är det bara saker som ska fixas för morgondagen :) Lite vin och en promenad till kvällen står på mitt schema:)
Ha en underbar Fredag.
Kram Chatrine

Här på Österlen skiner solen för tillfället och det är +20 det har nog kommit en skvätt regn för det var blött på trappan.Vi ska åka till Malmö i eftermiddag och se när dotterns Classik Lady gör sin första start på galoppen.Det är ett långt lopp på 2400meter så vi håller tummarna att hon inte kommer sist i alla fall.Hon behöver väl några lopp för att "fatta galoppen";))
Ha en härlig fredag
Sylvia

#3 Håller tummarna för att det går bra för din dotter. // Karn
Är nu på jobbet och här skiner solen och det är 22 grader varmt.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#4Tack Karin
//Sylvia

#3 - Håller tummarna för att Classik Lady "fattar galoppen".
#2 - Hoppas att du får en trevlig vinpromenad =O) Du menar kanske att du tar promenaden först och vinet sen.
#4 - Hoppas att ni får en regnfri dag så att ni kan vara ute med barnen.
Nu har vi oxå sol och det börjar bli varmt. Det har enligt dottern åskat och regnat mycket i Östra Ljungby inatt (ligger strax utanför Klippan). Hon går på Naturbruksgymnasiet med hästinriktning och de började skolan med övernattning. Michelle vaknade av att hon fick en regndroppe i ansiktet och flyttade på sig. Imorse hade de pölar av vatten här och där i tältet. Tur hon flyttade på sig.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

God morgon från Sandviken!
Här skiner solen emellanåt,´men det blåser lite :-(
Skulle tro att det blir regn framåt eftermiddagen.
Imorse ringde min läkare och sa att han skulle skicka remiss till sjukhuset för att kolla om jag har karpaltunnelsyndrom i båda händerna.Jag kan snart inte använda höger hand för den domnar hela tiden och värst är det ju på nätterna då man ska sova och hela tiden blir väckt av att händerna är bortdomnade.
Ont gör det oxå.

Idag är det som vanligt ett fullsmockat schema!

Först gå ett varv med dammsugaren och moppa golven. Sen ska Inez bada, för hon flyttar till Sthlm på em.
Sen ska en av mina kattungar badas som ska ställas imorgon på CCC.
Däremellan så ska det handlas,lagas mat och allt annat som hör vardagen till då man har katter och barn.

Ja det var min dag det.
Hoppas eran dag oxå blir bra!

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~