Så va det onsdag :)
Ja och onsdagen ser ut som alla andra mornar…..TRÖTT
Men idag så börjar skolan äntligen!!
Jag ska bara jobba och jobba som vanligt! Inget annat roligt står på min dag;)
Men det enda som är bra är ju att det ska bli fint väder och jag ser SOOOLEN
Ha en underbar onsdag:)
Kraam Chatrine

Godmorgon
Här i Klippan börjar solen titta fram. Kanske jag kan hänga tvätten ute idag.
Här i Klippan börjar skolan inte förrän imorgon så jag har kidsen hemma en dag till. Skulle kanske flytta till Dalarna =O) Nåja, en dag till står jag ut.
Idag ska vi fixa det sista inför dotterns skolgång. Hon ska börja på Naturbruksgymnasie med hästinriktning och de ska ha en del utrustning med sig. Vi har köpt allt förutom regnställ.
Ha en skön onsdag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
God morgon från disiga Viskafors
Idag skall det tvättas ..det känns som jag har ett stort tvätteri då jag har såååå mycket tvätt i tvättstugan..usch.. men men nu skall det blir rent.
Två av mina barn börjar skolan idag.. min minsta är så orolig å spänd då hon börjar 6.an idag…Nu sitter hon uppe å väntar att få gå.. hon börjar kl 10 hihihi
Min mellersta börjar första året som staylist …så spännande.. hon har inte sovit i natt då alla är nya i klassen..3 timmar framför speglen hihihi ja den känslan kommer jag ihåg
Min äldsta börjar först på Fredag inte ett dugg orolig.. andra året nu i konditori / bageri
Ja kanske Carson åker i badbaljan idag
han vet inte om det än.
Ha en fortsatt trevlig Onsdag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon Onsdag från mig också.
Här ska vi göra IKEA idag. Jag har besök av släkt från söder och dom vill absolut dit, puh, ja man får väl stå ut.
Inga barn i huset så det där med skolan håller vi knappt koll på.
Katterna är det helt som vanligt med, jo jag har en liten dam som ska ha smått nåsta vecka och det blir spännande.
MVH Elis