Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 821 ggr
ixidixi
2009-08-18 08:25
0

Tisdag :)

Godmorgon allihopa,

När jag sitter här ensam på morgonen så kan jag inte låta bli att tänka på Lena Lindberg som har semester än…LYLLOS dej vännen!!!
Jag skulle vilja vara ledig oxå. Jag är såå trött.
Jag va ledig i går och då va det full rulle hela dagen.
Vet besök, kattungafrämmande, rensade 3 kilo svamp, städning, pappers fix och sen kattbad.
Tänk att jag ska tävla en av mina hanar nu för jag tänkte att nu måste han komma i päls efter ha varit utan sen i November…så jag har anmält han till en hel del utställningar.
Men han fäller och fäller…men jag hoppas att han får sina cert nu när han ändå är anmäld :P

Nej nu måste jag sätta fart för här ska det jobbas i dag 8.00 - 18.00

Ha en underbar tisdag,

Kraam Chatrine

englagirl
2009-08-18 10:52
0

God morgon från ett regnigt Sandviken!!

Vad kul att du tänker på mig vännen!!!!!

Foten i munnen

Och jaaaa, det är skönt med semester och idag blir det extra kul för idag kommer Maria Berglund igen,det blir ju långt mellan gångerna så nu ska vi fika,äta,fota kattungar och prata, det är alltid lika roligt då hon kommer!

Flört

Amadeus ringde nu på morgonen och har precis landat och ville komma hem DIREKT tåget kommer till Sandviken.

Han längtar nog lika mycket som jag!!!

18 dagar är en lång tid att vara från mamma, trots att han är 16 år.

Näää, nu ska jag sätta fart och hoppa in i duschen så jag är färdig då Amadeus o Maria kommer!

Ha en bra dag allesammans!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ixidixi
2009-08-18 12:05
0

#1 Klart jag tänker på dej vännen :) Jag är sååå avis på dej som är ledig!!! Jag vill oxå!!!!!!!!!!!!!

Kraam Chatrine