Fredag;))
Jaaa då va det ÄNTLIGEN fredag igen då!
Inga planer till helgen;) Det känns såå skönt!
Kanske bada lite katter? Sen så ska vi nog fira våran 15 åring mer. Felicia fyllde i går så det va full rulle här hemma:)
Längtar tills tonåringarna börjar skolan nästa vecka så det blir nån ordning här hemma igen. Dom har ju vänt på dygnet här hemma:P
Nej nu ska jag åka till jobbet och fixa med lite papper innan kunderna kommer.
Ha en underar fredag allihopa!
Kraaam Chatrine

Håller med dig Chatrine, ÄNTLIGEN fredag. Så skönt att vara ledig två dagar. Jag har nästan avverkat min första arbetsvecka efter semestern och visst var det jobbigt. Vi har inskolat nya barn (1-åringar), men det har gått bra.
Helgen blir lugn, lite kattbad och vila.
Lycka till ni som ska på utställning.
Trevlig helg.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Visst är det skönt att vara ledig, men jag har tagit ledigt för jag har en katt som har gått över tiden, hon är inne på 68 dygnet. Får åka till Djursjukhuset om inget har hänt inom söndag.
Zelma verkar lugn iallafall.
Annars var det ett coctailparty i kväll som vi troligtvis avstå ifrån.
Lycka till alla ni som ställer i helgen
Jeanette

#2 Så skönt att Zelma mår bra, hoppas hon sätter igång själv, så du slipper åka iväg.
Karin

Idag står det kattbad på schemat. Vi har fem katter som ska föreberedas inför Kristianstads-utställningen.
Ev. ska vi bara ställa fyra då en domare har lämnat återbud och vi vet inte om vi vill ställa den ena katten om det blir en viss domare som ersätter.
Klubben har skrivit om en lösning på deras hemsida men man vet aldrig om det blir så. Nåja, vi får se.
Här i Klippan regnar det och det är synd - vi kan inte sitta ute och torka katterna.
Precis som du Chatrine - så längtar jag tills kidsen börjar skolan. Här sover de på dagen och sitter uppe på natten. Michelle längtar till skolstart - Marco vill ha längre sommarlov =O)
Ha en skön dag.
Kram Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

#2 Håller tummarna på att allt går bra!!!!
Kram Chatrine

#4 Ni får köra ner till Trelleborg och torka
, här skiner solen och det blir nog ännu en fin dag. Lycka till på utställningen, håller tummarna för er. En extra tumme för "min" katt Deliza.
Kramar Karin
Karin
Fredag, underbart. Här i huset håller tonåringarna på att ställa rätt dygnet själva, tur de inser att det är dags nu, iofs är ju mina tonåringar i den övre åldern, 17 o 18 år.
Idag bär det av till Danmark, mannen och jag ska på opera både lördag och söndag, på lördag i Köpenhamn och på söndag i Kolding som ligger på Jylland, hoppas nu bara i vädret blir alltför dåligt då det är open air.

God Morgon från ett soligt Sandviken!
Jag ska oxå bada katter idag och jag ska faktiskt ner och jobba på kontoret 4 timmar fast jag har semester

Alla trafiklärare är ledig idag och kontoristerna likaså,
så det är bara för mig att åka ner en sväng.
Fast jag är inte ledsen för det, det är ganska skönt att sitta på kontoret helt själv o gå igenom det som ska göras.
Helt själv förresten blir jag ju inte, min dotter Pernilla som bor i Gävle har gått en vecka på trafiklärarutbildningen i Upplands´Bro nu och ska komma och vara med mig på kontoret och praktisera,så hon ser hur det funkar.
Hon ska ju komma och jobba med oss sen, så det kan ju vara bra för henne att se hur det är!
Jag ska sen njuta av helgen med mina kattungar och stora förstås och jag har ju 1 vecka kvar av min semester så varför stressa.

Imorgon kommer Erik, snickaren jag anlitat och ska göra iordning balkongen såsom Mias Charming´s balkong.
Jag blev ju så avis på den och vill ha en snarlika och nu blir det äntligen gjort.

#2 Lycka till med förlossningen, håller tummarna att allt gåt bra!
Och alla ni andra, ha en fortsatt trevlig fredag och var rädda om er!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Zelma kom igång av sig själv på söndagen och födde 3 st hemma innan det var dags för nr 4 som satt på tvären och hade fastnat, Det blev Falun med snitt. Kvar i magen var det 4 st och den som hade fastnat var helt livlös och gick inte att liva upp. Idag somnade en till in som jag fick jobba ganska länge med innan jag fick något liv i . 5 st är kvar och 4:a är pigga och diar själva.
Mamma katt mår bra och jag tog och kastrerade henne på en gång.
Jag skulle bara oroa mig att något liknade skulle hända igen.
Kram Nettan

Grattis till Zelmas bebisar. Va skönt att Zelma mår bra, hoppas det går bra för alla småttingarna.
Karin