Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 394 ggr
ixidixi
0

Godmorgon Lördag :)

Tja här sitter man och har nu jobbat 2 v. Det känns i hela kroppenFörvånad Ont överallt!!! Det kanske är ålderna som tar ut sin rättTungan ute Jag blir ju gammal snart.Flört
Skulle vilja bada katter men jag orkar bara inte jag ska nog allt gå på loppis i stället!
I kväll blir det att gå på vatten festival, inte för jag har nån lust men vi måste ner och kolla på våra tonåringar så de sköter sej.
Kallt va det både ute och inne i dagRynkar på näsan Hösten har kommit med storm steg. blääää men det är skönt med den höga klara luften.

Ha en underbar helg allihopa

Kram Chatrine

Cajza
0

Godmorgon "söderifrån"!

Jag har bara jobbat en vecka, men jag känner det också i kroppen. Det känns att man inte är "20 mer"  Skrattande. Men nu är har jag ledigt två dagar och då blir det mest vila, ja lite kattbad förstås men det hör till.

Vi har lite mulet och svalare väder, men inget regn ännu.

Ha en trevlig lördag

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Eija-69
0

Morron från västkusten.

Här ser det ut som att någon regnfront är på ingående, gråa moln som verkar blåsa hitåt.

Tror jag ska ut och rensa i förrådet idag, samlar på sig saker som man aldrig eller knappt använder. Får se om det blir något kattbad i helgen det är dax för mina 3 kattisar igen.

Ha det gott!

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken!

Det ser ut att bli en strålande dag!

Solen lyser från en klarblå himmel!!!

Just nu äter jag en liten sen frukost och kollar mailen och väntar på att snickaren ska komma!!!!

JIPPI!!!

Idag får jag färdigt min balkong som jag har längtat efter sen Mia visade sina bilder!

Det ska bli såå spännande!

#0 Ta det lugnt nu Chatrine så det inte kommer "surt" efter

Rynkar på näsan

Katterna klarar sig utan bad nån vecka till, dom är i så fint skick allihopa!

Gå på vattenfestivalen och ät och drick nåt gott!!!!

Jag ska däremot föröka att hinna med att bada några vuxna katter idag,för i början på nästa vecka tänkte jag bada 7:lingarna och fota dom i min nya fotostudio.

Foten i munnen

Jag har en vecka kvar av min semester och det känns så skönt!

Ha en underbar lördag allesammans!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~