Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 997 ggr
yadhayezibas
0

Dags att ta adjö...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon bitti (söndag) åker "skrutten" YadhayeZibas Azrak till sitt nya hem. Gud vad jag kommer sakna denna katt. Jag vet att han får det toppen eftersom jag sålt en katt förut till paret han flyttar till men ändå….

Tog några nya bilder på honom idag när han badat och tänkte visa er dom.

Hans nya ägare ska bo i Åre 1 år så det kanske dröjer innan jag får träffa honom igen. Jag hoppas jag kan locka ner dom till civilisationenFlört så han kan ställas ut lite under tiden de bor där.

Ha en fin söndag alla!

Marita-L
0

nej men nutta då vad söt han är..mums för hans ögonfärg. Så glada hans nya familj måste vara som får en sådan goding Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

Gud så fin han är…vilken päls
du har alltid så fina katter Petra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Mirra
0

Jättegullig killeKyss med en ögonnfärg & päls Mums!!!

Lycka till i det nya hemmet.

// Rosie

Fillifjonkan
0

OH så vacker Pethra !!

Och vilket pälsmonster…..det måste ligga mycket jobb bakom den pälsen antar jag.

Jag önksar de nya ägarna lycka till och gratulerar dig till ännu en "liten" pälsboll vacker som få.

MVH

Elis

yadhayezibas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Ja de är överlyckliga. Och har lovat att ställa ut honom lite. Glad

#2 Åh vad snäll du är!! Glad jag blir Kyss

#3 Tusen tack!

#4 TACK Glad Hmm Njaaa ganska mkt jobb har det varit med pälsen eftersom han inte gillar att bada.Obestämd Paret han flyttat till har ju som sagt en halvsyster till honom sen förut och hennes päls har varit riktigt jobbig(MKT päls) så de är vana. Men han blir absolut en utmaning för dom.Glad Skönt att känna dom och veta att de hör av sig om nåt krånglar.

Det är så tomt efter honom nu… Gråter han var allt min lille skrutt. Senast det kändes så var när Rufus som bor hos Lotta P flyttade. Han hade tagit mitt hjärta oxå. Lustigt att det alltid är hanarna som man fäster sig vid så himla mkt…

Kittentotts
0

Mycket vacker killeSkrattande

Önskar Lycka Till med nya hemmet!

/ Carina

MayanMysticat
0

ååh han är supe fin denna killen!

//Simone

Cajza
0

Han ser så vacker ut, lycka till i det nya hemmet.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Generosa
0

Kanonfin Skrattande

// Lillevi

Generosa´s Perser

www.generosas.se

Livandas
0

Söt kille, med underbar päls!

//Susanne

Twice-As-Nice
0

Lycka till i det nya hemmet!

MVH

Kristina

ixidixi
0

Kanon fiinKyss

Kram Chatrine

yadhayezibas
0

Tack allihopa för goa ord. Nya ägaren ringde igår kväll och lämnade rapport om hur det gått. Han hade skött sig exemplariskt både i bilen och på flygplanet. Glad Och i nya hemmet knallade han omkring som om han alltid bott där. Han har ju träffat sina nya ägare 5 ggr innan de hämtade honom så han kände ju igen dom. Hans nya kattkompis, hans halvsyster, tyckte att han var lite små äcklig  i början men sen gick det bra. Så himla skönt att få höra, känns mkt bättre nu. Glad