Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 515 ggr
Annkis54
0

hitta BRA och KÄRLEKSFULLT hem!

detta mail fick jag idag…var det nån annan av er som har fått det? jag svarade att jag lägger in det här….

Hjälp oss att hitta BRA och KÄRLEKSFULLT hem!

Vi har en dräktig svart honkatt på ca 1- 2 år som har kommit till vår ny inköpta gård. Vi kan tyvärr inte ha henne för att gården är en renoveringsgård. Vi bor i en liten lägenhet i centrala Lund och har inga möjligheter att ha henne där. Hon är mycket fin i pälsen och väldigt tam och kelen. Hon finns i Staffanstorpskommun mellan Malmö och lund. Om du hjälper oss står vi för kastrering och eventuellt borttagning av kattungarna om du önskar. Snälla kan du eller har du någon som skulle vara intresserad av henne? 

Tack på förhand 

Cecilia Karlsson 

Tel: 076-8314335

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

mitt svar till henne….hoppas att hon kan få nån form av hjälp

Hej Cecilia
känner vi varann???:)
det enda jag kan göra är att lägga in din förfrågan på www.perser.ifokus.se o se om det finns nån där som kan eller vet nån
är hon är huskatt (bondkatt) eller annat?
det kommer säkert att bli en del frågor där..så därför ber jag dig att du går in där o läser o besvarar frågorna
jag kommer att kalla tråden BRA och KÄRLEKSFULLT hem håll mig gärna underrättad så jag vet hur det går
inne på www.perser.ifokus.se vet jag att det oxå finns folk som  hjälper till med liknande saker som du berättar
vi uppfödare har mycket svårare för det.
men man gör ju vad man kan
o står du för betalning för kastrering o sånt så är det ju alltid lättare
men jag lägger ut de där nu direkt, jag är Annkis54 därinne…så går du dit o läser ofta varje dag
hoppas allt löser sig till det bästa
mvh/Annki

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tjing-Ling
0

Hoppas att det slutar lyckligt för den lilla katten.

Ann-Louise.