Godmorgon Torsdag
Godmorgon alla. Idag ser det ut att bli en härlig dag med sol och värme. Tycker att det går för fort nu mot hösten, känns som att den finns bakom hörnet nätterna är kalla, det mörknar tidigt tycker jag. Man får snart krypa upp i soffhörnet och sätta en brasa. Usch ja, än så länge är det i alla fall sommar. Idag är det tvätt, och i kväll kommer Jonas på besök, ska bjuda honom på middag när han kommer från jobbet.
Nu har jag snart gått arbetslös i 5 månader, vad fort det har gått. Sommartid så går det ju bra att inte ha något jobb. men när vintern kommer så blir det nog lite jobbigt att inte ha ett jobb att gå till. Får se vad som händer här, har varit och pratat med en veterinär och kanske ska jag få en praktikplats där och det skulle vara kul. Så håll tummarna för mej.
Men man har ju hunnit med en del här hemma när man är arbetslös. Hela källaren är utröjd och städad, alla vindutrymmen är tömda och städade, vad mycket man har sparat på sej under årens lopp. Vi ska inte tala om barnens saker, som man har sparat, men dom har tagit vad dom vill ha kvar, resten har åkt till tippen. Så vi har hållt soptippens personal med jobb i sommar. ha ha ha. Men vad skönt att få det gjort, och med plats man har fått. plats för nytt att spara ha ha ha.
Ha en bra dag alla.
Kram Ann-Louise.

Godmorgon,
Ja jag kan förstå att det blir lite långtråkigt i längden av att gå hemma.
Det ser ut att bli sol i L-A i dag oxå. Men mej spelar det ingen roll för jag kommer att stå inne hela dagen i dag me
Jag längtar så till helgen att få vara ledig:)))
Ha en underbar torsdag
Kram Chatrine
God morgon..solen tittar fram över Viskafors
Idag står det storstäd i katthuset så det är bara till att ta några kopppar kaffe å se vad man får gjort
Har några som fäller nu..förstår inte men jag skulle nog behöva damsuga gräsmattan i rastgårdarna också hihihihi
#0 Ja usch inte roligt att jämnt vara hemma, håller tummarna för dig hos vet.
Hälsa Jonas
#1 Vad tråkigt att stå inne hela dagen..snart är det helg i morgon är det redan Fredag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon alla!
Va duktig du varit Ann-Louise med röjandet, visst är det härligt efteråt :)
Jag har ju gått hemma sen 1992, först med pojken som idag är 21år, han har ju Adhd ++++
Sen är jag hemma nu med Jimmy som har en lindrig utvecklingsstörning
Efter dessa barn sa barnens psykolog att en utredning vore bra på mig med :) Gissa jag skrattade den dagen, men en 3 måanders otrolig utredning blev gjord, och jag fick diagnosen Adhd, så nu vet ni varför jag är knepig :) Avelsförbud borde det vara eftersom alla ungarna har diagnoser idag :)
Denna natten har jag suttit uppe med vår Eliza, Slemproppen gick igår kväll, hon har velat runt här hela natten, så jag har tuppat av på golvet med henne imellanåt, jag väntar o väntar på de ska komma ut
Ha en bra dag!
Carina

Godmiddag från "södern"
Vi har ett underbart sommarväder, sol, vindstilla och varmt. Vi har precis varit och handlat och fy för varma bilar. Det blir en lugn dag, alltså göra ingenting.
#0 Så jobbigt Ann-Louise att gå arbetslös, håller tummarna för dig att du får något bra jobb.
#1 Hoppas det blir fint väder i helgen när du är ledig.
#2 Lycka till med städningen, visst är det jobbigt med allt katthår nu i fällning.
#3 Håller tummarna för att det går bra för Eliza
Ha en bra dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
God middag får ju jag säga då.
. Jag som är sent ute…..(att skriva).
Som Chatrine står jag inne hela dagen det som är så fint väder. Men det blir ju helg så hoppas att det är lite fint på söndag också så man får vara ute lite i solen.
Ja vi ses senare i kväll Ann-Louise. Skall bli gott. Undrar vad hon lagar för mat?

Ja du Jonas vad det blir för mat tänker jag inte berätta, men jag vet att du tycker om det i alla fall.
Ann-Louise.

Här har det städats idag och suttit på facebook med måste jag erkänna. Spelar ett spel som heter farmville o det är lite beroendeframkallande. =)
Var nära att visa mitt intresse för ännu en skogis kille men efter en snabb koll på stamtavlorna så var han för mycket släkt med mina tjejer o jag har redan två hanar som jag inte kan använda själv. Och dessutom är det väl en perser som jag skall köpa….? *smile*
*kramar* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z